Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,włożyłam paczkę do paczkomatu ze zwrotem,brak jest wiadomości o nadanej przesyłce .Przesylka na kod nadania,a jej status,oczekuje na nadanie.
Zdarza się a ile minęło czasu?
@Client:39070865 rozumiem że zgłosiłeś zwrot, dostałeś kod nadania, otworzyłeś skrytkę kodem ? czy na koniec zatwierdziłeś na ekranie zakończenie operacji ?
zglosilam do inpostu,zakończenie operacji skoczyło się wskoczeniem informacji ze paczkomat niedostępny,potem wszystko wróciło do stanu startowego .Ostatnio w tym mieście paczkomaty szwankuja
Dzień dobry @Client:39070865,
jeśli wiadomość e-mail potwierdzająca nadanie paczki zwrotnej nie dotarła, a w aplikacji InPost Mobile zwrot nadal ma status "Zwrot gotowy do nadania", prosimy o kontakt na adres pomoc@inpost.pl wraz oraz podanie kodu zwrotu i przesłanie następujących informacji:
- adres urządzenia Paczkomat®,
- orientacyjna lokalizacja skrytki, w której umieszczona została paczka,
- szczegółowy opis opakowania (w tym również, czy na przesyłce napisany został kod zwrotu),
- zawartość,
- dane kontaktowe: numer telefonu i adres e-mail.
Konsultant zweryfikuje sytuację i podejmie dalsze kroki.
W imieniu firmy przepraszam za powstałe niedogodności.
Inpost bardzo szybko zadziałał,odnalazł paczkę i jest w drodze do odbiorcy