Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam chciałbym dowiedzieć się jeżeli wysłałem odkurzacz na reklamację a sprzedający nie rozwiazał problemu w ciągu 14 dni. Dostałem rekompensatę która pokrywa polowe wartości przedmiotu czy ja odzyskam naprawiony odkurzacz lub zwrot pieniędzy od sprzedajacego
@Client:116880517 sprawdziłam Twój wniosek o rekompensatę i widzę, że została wypłacona całość wartości zamówienia. Dlaczego piszesz o połowie, czy masz na myśli jakieś dodatkowe koszty?
@Syrena_zT co znaczy sprzedający nie rozwiązał problemu w 14dni? Czasu na naprawę ustawa nie podaje, nawet jak nie odpowiedział sprzedawca a uzyskał przedmiot reklamacji to nadal naprawiać może bo reklamację uznał czyli przy pierwszej decyduje czy naprawa czy wymiana.
@az1rael to znaczy, że nie wydał decyzji reklamacyjnej w czasie 14 dni od jej zgłoszenia. W takim przypadku domyślnie uznane jest roszczenie klienta.
@Syrena_zT tylko domyślnym w ustawie roszczeniem klienta w 1 reklamacji jest wymiana lub naprawa, skoro towar został odesłany tzn że prawdopodobnie podlega właśnie naprawie
@Syrena_zT domyślnie to klientka może chcieć naprawy lub wymiany, a nie pieniędzy. A już na pewno nie od sprzedawcy.
Jeżeli zabraliście te pieniądze sprzedawcy to okradliście go.
@Client:35386082 kupujący może wystąpić z roszczeniem zwrotu środków. Jeżeli sprzedający nie dopełnia swojego obowiązku wobec kupującego, musi liczyć się z tym, że reklamacja zostanie uznana za rozpatrzoną pozytywnie. Nikogo nie okradliśmy, więc proszę, żebyś powstrzymała się od takich oskarżeń. Przypominam też, że w przypadku obciążenia rachunku sprzedającego środkami za wypłatę rekompensaty, pieniądze trafiają w całości do klienta, nie do nas.
@Syrena_zT doprowadzenie kogoś do niekorzystnego rozporządzenia mieniem to art 286kk skoro towar został odesłany to reklamacja bez braku ustosunkowania się do niej sprzedawcy zostaje uznana a 1 reklamacja to naprawa lub wymiana nie oddanie środków. Ustawa nie przewiduje czasu dokonania naprawy a nawet gdyby miał być uciążliwy dla konsumenta to ten konsument musi się wpierw upomnieć czyli poinformować o tym sprzedawcę a następnie wyznaczyć mu termin nieprzekraczalny na dokonanie naprawy po którym nabywa dopiero prawo do odstąpienia od tej umowy i wtedy dopiero po 14 dniach allegro może wypłacić rekompensatę jeśli sprzedawcakasy nie odda.