anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam zakupiłem inhalator który otrzymałem z połamanym nebulizatorem czy mogę go zwrócić

Merkury1989
#7 Wielbiciel#

Witam zakupiłem inhalator który dotarł ale gdy otworzyłem folię zobaczyłem że nebulizator jest połamany i nie można z niego korzystać, przy okazji przez pomyłkę został zakupiony bo chodziło mi o inhalator parowy.               Moje pytanie jest czy mogę po otworzeniu tej foli gdzie były akcesoria, maseczki,wężyki i połamany nebulizator zwrócić towar ? jest opcja Odstąpienie gdzie mogę podać zwrot bez przyczyny i niżej Reklamacja (wada produktu) i opcja Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała. Co mam zaznaczyć żeby dostać zwrot pieniędzy a sprzedający nie zarzucił mi że to ja zepsułem nebulizator ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Merkury1989 Tak, możesz go zwrócić w ramach reklamacji, wybierz więc formularz reklamacyjny. Przy reklamacji możesz się domagać wymiany na towar sprawny lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Zrób sobie dokładne zdjęcia uszkodzonego towaru i odeślij. Jeżeli będzie problem z reklamacją, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady. To, że paczka jest cała niewiele znaczy. Towar w paczce mógł już uszkodzony zostać wysłany lub do uszkodzenia mogło dojść w transporcie, a za uszkodzenia w transporcie względem kupującego odpowiada sprzedawca. 

oznacz moderatorów

Merkury1989
#7 Wielbiciel#

Czyli mogę zaznaczyć Reklamacja (Wada Produktu) i opcję Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała.  W komentarzu opiszę że nebulizator jest pęknięty i proszę o zwrot kosztów. Dobrze to rozumie ? Akurat mam smart to zwrot też za darmo.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Merkury1989 Tak, dobrze rozumiesz. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Tak, masz rację. Jak będą jakieś problemy z reklamacją - to najpierw kontaktuj się ze sprzedawcą. Jak nie dojdziesz z nim do porozumienia - to dopiero wtedy otwieraj dyskusję na Allegro.

Tam czekaj na odpowiedź sprzedającego.  Niestety, opcja typu "poproś w niej o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady" nie jest dostępna. Nie ma takiej opcji.

@xyz96 - powinien o tym dobrze wiedzieć. Jest jedynie dostępna opcja: typu  "poproś o pomoc pracownika Allegro" i to nie ma nic wspólnego z wyrażeniem typu: "poproś w niej o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady"  - przecież taka odpowiedź jest udzielana przez automat lub "gotowcem" - xyz96 o tym nie wie? To są przecież dwie kompletnie różne rzeczy, często potem korygowane przez sam serwis Allegro - gdy faktycznie pracownik Allegro fizycznie włącza się do dyskusji.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@maxr01 Ja o niczym nie wiem. Wszystko wiedzą tylko sprzedawcy 🙂

oznacz moderatorów