Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:108118869, księgowanie przelewu tradycyjnego może potrwać do 3 dni roboczych. Zakupy opłaciłeś 13 października (czwartek). Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Zakupy opłaciłem 11go. jutro mija tydzień
@Client:108118869, na koncie, z którego tu piszesz, widzę jeden zakup opłacony 13.10.2022 o godz. 14:38:08. Mówimy o zamówieniu nr d7b007e2-47f9-11ed-8977-2be5fcd5304f, prawda?
niechcący anulowałem tą płatność i kliknełem raz jeszcze. komunikację wpisałem poprzednią. gdzie mogę wysłać dowód wpłaty?
@Client:108118869, potwierdzenie wpłaty możesz wysłać na spolecznosc@allegro.pl
Sprawdzę, na jakim etapie jest płatność. 🙂
OK wysłąłęm
Witam ponownie. Czy udało się coś ustalić?
@Client:108118869, niestety jeszcze nie - wciąż weryfikuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość.
Pani Maju, to juz trwa ponad tydzień. w sklepie gdzie zakupiłem niezbedne mi artykuły również sie niecierpliwią i chcą sprzedać produkt komuś innemu
@Client:108118869, skonsultowaliśmy się z operatorem płatności. Płatność została anulowana z powodu błędu w tytule wpłaty. Zwrócono ją automatycznie na rachunek nadawcy 2022-10-13 o godz. 13:00.