Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem 20 m. agrowłókninę oraz kran . Zapłaciłem przelewem tradycyjnym przez PKO BP sprzedawcy na bank PayU 70,24 zł. Dzisiaj już 9 dzień . Sprzedawca towaru nie wysłał twierdząc że kasy nie otrzymał . 2 krotnie wysłałem mu potwierdzenie przelewu, sprawdziłem w PKO BP , wszystko jest ok a kasa znikła . Sprzedawcę poprosiłem by podał numer swojego konta do PayU a on mi wysyła inny numer prywatnego konto . Ktoś mi doradzi co mam zrobić . Dodam że sprzedawca w międzyczasie zmienił dane zakupionej agrowłókniny oraz wstawił informację o urlopie . turysta45
Dodam do powyższego że nick sprzedającego to [edycja] .
Też tam kiedyś kupowałem.PayU to tylko pośrednik bankowy z którego sprzedawca wypłaca kasę na swoje konto bankowe.Pisz do allegro (payu) gdzie jest wpłata podając identefikator płatności.
Cześć, napisałem do Allegro ale nie wiem czy to PayU ?
@turysta45 Wszystkie dane do przelewu, zwłaszcza tytuł, przepisałeś dokładnie z wygenerowanego na Allegro druku? Napisz w tej sprawie do Allegro tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jaki jest status tej płatności w zakładce Kupione? Rozpoczęta, Anulowana?
Nieopłacone ma status.
@turysta45 Przy przedmiocie w zakładce Kupione kliknij Szczegóły - tam będzie status wpłaty - Rozpoczęta, Anulowana?
@turysta45 Nasz pracownik wysłał już prośbę o sprawdzenie statusu Twojej płatności do operatora PayU. Na pewno otrzymasz od nas informację mailową w tej sprawie, ale na razie proszę o cierpliwość.
Tak , okazuje się że powstał błąd u operatora PayU i przelana kwota powinna wrócić do mnie a sprzedawca anulował zakup . Co do sprzedawcy to mam żal do niego bo nie angażował się by mi coś doradzić i zachęcic do działania. Pierwszy raz miałem taki problem choć nie jest to duża kwota ale jest .
Dziękuję tutaj wszystkim za pomocne informacje i pozdrawiam.
turysta45