anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wpłata poszła towaru brak

turysta45
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem 20 m. agrowłókninę oraz kran . Zapłaciłem przelewem tradycyjnym przez PKO BP  sprzedawcy na bank PayU  70,24 zł. Dzisiaj już 9 dzień . Sprzedawca towaru nie wysłał  twierdząc że kasy nie otrzymał . 2 krotnie wysłałem mu potwierdzenie  przelewu, sprawdziłem w PKO  BP , wszystko jest ok a kasa znikła . Sprzedawcę poprosiłem by podał numer swojego konta do PayU  a on mi wysyła inny numer prywatnego konto . Ktoś mi doradzi co mam zrobić . Dodam że sprzedawca w międzyczasie zmienił dane zakupionej agrowłókniny oraz wstawił informację o urlopie . turysta45

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

turysta45
#8 Zapaleniec#

Dodam do powyższego że nick sprzedającego to [edycja] .

oznacz moderatorów

TOBI421
#11 Animator#

Też tam kiedyś kupowałem.PayU to tylko pośrednik bankowy z którego sprzedawca wypłaca kasę na swoje konto bankowe.Pisz do allegro (payu) gdzie jest wpłata podając identefikator płatności.

oznacz moderatorów

turysta45
#8 Zapaleniec#

Cześć, napisałem do Allegro ale nie wiem czy to PayU ? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@turysta45 Wszystkie dane do przelewu, zwłaszcza tytuł, przepisałeś dokładnie z wygenerowanego na Allegro druku? Napisz w tej sprawie do Allegro tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Jaki jest status tej płatności w zakładce Kupione? Rozpoczęta, Anulowana?

oznacz moderatorów

turysta45
#8 Zapaleniec#

Nieopłacone ma status.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@turysta45 Przy przedmiocie w zakładce Kupione kliknij Szczegóły - tam będzie status wpłaty - Rozpoczęta, Anulowana?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@turysta45 Nasz pracownik wysłał już prośbę o sprawdzenie statusu Twojej płatności do operatora PayU. Na pewno otrzymasz od nas informację mailową w tej sprawie, ale na razie proszę o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

turysta45
#8 Zapaleniec#

Tak , okazuje się że powstał błąd u operatora PayU  i przelana kwota powinna wrócić do mnie  a sprzedawca anulował zakup . Co do sprzedawcy to mam żal do niego bo nie angażował się by mi coś doradzić i zachęcic do działania. Pierwszy raz miałem taki problem choć nie jest to duża kwota ale jest .

Dziękuję tutaj wszystkim za pomocne informacje i pozdrawiam.

turysta45

oznacz moderatorów