Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar na allegro ze smartfona, by wykorzystać bon za ściągnięcie aplikacji ,podczas płacenia zrobiłam błąd więc anulowałam płatność a następnie zrobiłam jej ponowienie ,wpisałam kod i poszło ,lecz wpłata nie doszła do sprzedawcy ,nie dostałam żadnego e-maila o wpłacie , w zakładce ,,moje zakupy" jest tylko wpłata anulowana ,nic nie pisze o ponowieniu wpłaty ,natomiast z banku pieniądze poszły .Co mam teraz zrobić ? Zapłacić ponownie czy czekać ? A może pisać do allegro ?
Wpłata anulowana nie dojdzie do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie po 2-3 dniach. Możesz poczekać na powrót wpłaty i wtedy kliknąć Ponów wpłatę, a możesz też już teraz ponowić wpłatę. Pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i dotrą do sprzedawcy, pierwsza wpłata wróci. Nie musisz pisać do Allegro.