Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prowadzę właśnie spór ze sprzedającym. Sprzedający wysłał komputer stacjonarny kurierem bez usługi UWAGA SZKŁO. Oczywiście efektem skrajnego **piiip**yzmu jest niedziałający sprzęt. Dodatkowo sprzedający podał Allegro nieprawidłowy numer telefonu, do czego się przyznaje. moje pytanie jest następujące: Czy sprzedający ma obowiązek podać Allegro aktualny numer? Jak w praktyce wygląda ochrona kupującego, bo w sporze wypowiedzi pracownika Allegro wydają się być wklejonymi regułkami nie wiele mającymi wspólnego z dyskusją...
@Client:69137860 Tak, sprzedający ma obowiązek podać prawidłowy numer telefonu.
Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z opisem lub uszkodzony, reklamację z rękojmi składasz sprzedawcy. Dobrze, że otworzyłeś Dyskusję - możesz się domagać naprawy, wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów, czyli całej wpłaty i kosztu odesłania. Rękojmia jest obowiązkowa i trwa dwa lata, minimum rok w przypadku rzeczy używanych.
Jeżeli Dyskusja (spór) nie przyniesie rozwiązania, zamknij go jako nierozwiązany po 14 dniach i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
https://allegro.pl/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/info
@Client:69137860 Nie masz co się obawiać sprzedawca odpowiada za takie "błędy", po otwarciu dyskusji i nie rozwiązaniu jej (14 dni) składasz wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
🙂