Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Inpost od strony Kupującego:
1. MULTISKRYTKA
- Podchodzę do paczkomatu, i widzę odbierającego, który filmuje cały proces otwierania skrytki. Pytam co się stało - okazuje się że miał przygodę z multiskrytką. Brakowało w niej jednej paczki - ale Inpost odpowiedział mu że wg nich skrytkę otworzył i wszystkie paczki są dostarczone ( "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobisz" ). Dlatego teraz bawi się w operatora filmowego 🙂
- Drugi przypadek : brak paczki w multiskrytce, na szczęście jeszcze przed złożeniem reklamacji, zadzwonił człowiek w którego skrytce znalazła się ta paczka - pomyłka kuriera.
- Najlepsze - z multiskrytki nie można zrezygnować 😉
2. ROZMIAR PACZKI A ROZMIAR SKRYTKI
Był tu już podobny temat. Ten jednak trochę sie różni. Zamówiłem prezent. Znajomy gdy o tym usłyszał, poprosił o zamówienie podobnego ( dzień później). Ok - te same rozmiary paczek, ten sam sprzedawca itp. Druga paczka ( gabaryt B) trafiła do skrytki B i wszystko ok. Ale pierwsza ( gabaryt B) - została "wciśnięta" do skrytki A. Rozmiar pudełka bez opakowania to niemal dokładnie rozmiar skrytki A, z opakowaniem nie da się go włożyć bez uszkadzania pudełka. Ponieważ zostało wepchnięte "na siłę" pudełko ( prezentowe) zostało uszkodzone. A, ze nie było już czasu na inne zakupy - odebrałem. Ale najlepszy jest kontakt z Inpostem 🙂 - skoro weszła to znaczy że się zmieści 😂- argument o tym że bez uszkodzenia większe pudełko nie wejdzie do mniejszej skrytki - nie trafił do przekonania ...
A, ze nie było już czasu na inne zakupy - odebrałem. Ale najlepszy jest kontakt z Inpostem - skoro weszła to znaczy że się zmieści rgument o tym że bez uszkodzenia większe pudełko nie wejdzie do mniejszej skrytki - nie trafił do przekonania ...
Bo należy złożyć reklamacje od razu w paczkomacie inaczej zabierając paczkę nie zgłaszamy uwag 🙂 popularny błąd odbiorców przy zniszczeniach widocznych z zewnątrz, wtedy inpost odrzuca reklamację 😞
@kostas11 I właśnie tu jest haczyk. Ja już kilkukrotnie chciałem reklamować sposób dostarczenia ( raz nawet miałem w skrytce przedmiot praktycznie luzem, tak było podarte opakowanie) ale musisz ZOSTAWIĆ paczkę. Na tym bazują. Że ludzie często rezygnują z tego bo potrzebują pilnie. To kolejne celowe działanie inpostu - nie możesz reklamować sposobu dostarczenia.
@pinsplash wiem że trzeba zostawić 😉 Ale lepiej tak niż mieć uszkodzony towar 😞
@kostas11 zobaczymy czy można reklamować po odebraniu...
@pinsplash jeśli były uszkodzenia kartonu to odrzucą przerabiałem to poniżej odpowiedź reklamacyjna 😞
@kostas11 czy to można jakoś zaskarżyć ( klauzula niedozwolona)?
@pinsplash nie bo to jest zgodne z prawem, odbiorca paczki ma obowiązek zbadać ją przy odbiorze i stwierdzić winę przewoźnika, jak odbiera bez zastrzeżeń problem odbiorcy ( mówimy tu o widocznych uszkodzeniach kartonu i sprzedaży konsumenckiej )
KC
§ 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
inpost to taka firma, która stara się wykorzystać każdy błąd użytkownika
unikanie podawania przydatnych informacji
mała czcionka
i itp
ja miałem czasami tak mocno na siłę wepchniętą przesyłkę że musiałem rozerwać karton
wyjąć zamawiany towar i pozostawić karton w skrytce