Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałbym poznać Państwa opinię na temat wyłączenia dyskusji i oznaczenia jej przez Allegro jako rozwiązana mimo negatywnej decyzji ze strony sprzedającego, która nie rozwiązała problemu:
08.02.25 - utworzenie dyskusji ze sprzedającym - zgłoszenie reklamacji dot. wady produktu, która pojawiła się w trakcie użytkowania , dołączyłem opis problemu + filmy i zdjęcia.
8.02.25 - odpowiedź sprzedającej dotycząca możliwości powstania wady, sugerująca, że do usterki mogło dojść z winy użytkownika oraz prośba o odesłanie reklamowanego produktu.
8.02.25. - moja odpowiedz do sprzedającej z potwierdzeniem o wysłaniu towaru do siedziby jej firmy i przesłaniem w dyskusji zdjęć wysyłanej rzeczy celem rozwiania wątpliwości na temat uszkodzeń powstałych w wyniku używania urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem, na zdjęciach brak śladów uszkodzeń mechanicznych ani innych śladów świadczących i zniszczeniach. itp.
8.02.25 - nadanie zwrotu reklamacyjnego do sprzedawcy.
9.02.25 - prośba sprzedającej o potwierdzenie nadania
10.02.25 - przesłanie sprzedającej potwierdzenia nadania
11.02.25 - odpowiedź od sprzed. o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji:
„Zwrócona suszarka wykazuje ślady uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania lub przepięcia elektrycznego, które nie są objęte gwarancją producenta. Z tego względu nie możemy uwzględnić Pana/Pani roszczenia.”
11.0225 - informacja od Allegro, że dyskusja została zamknięta a problem rozwiązany, parę minut po odpowiedzi od sprzedającej
Na koniec dodam, że chodziło o reklamacje suszarki do włosów, gdzie z dnia na dzień zaczęła się włączać losowo, a przy próbie ponownego jej uruchomienia i podłączeniu do prądu kabel zasilający w wyniku zwarcia uległ samozapłonowi.
Na tym etapie zostałem pozbawiony możliwości odniesienia się do decyzji sprzedającej. Jedyne co to po skontaktowaniu się z doradcą Allegro otrzymałem link do wniosku Allegro protect, który oczywiście wysłałem. Pytanie czy decyzja o rozwiązaniu problemu nie leży aby po stronie kupującego oraz dlaczego Allegro oznaczyło moją dyskusję jako rozwiązaną, mimo, że problem nie został rozwiązany?.Być może ktoś z Państwa podpowie co w tej sytuacji.
w załączeniu filmy, które przedstawiają problem:
https://youtube.com/shorts/xDQuKYxbiBI?si=vYlPUg4zRprcDCbT
https://youtube.com/shorts/xDQuKYxbiBI?si=vYlPUg4zRprcDCbT
https://youtube.com/shorts/bLdQ6dz6NFc?si=BZFZM21-RnN5yFZ8 https://youtube.com/shorts/bLdQ6dz6NFc?si=BZFZM21-RnN5yFZ8
z góry dziękuję, pozdrawiam
sprzedawca nie może sam zamknąć dyskusji
sprzedawca wydał decyzję, pozostaje rzecznik konsumenta lub sąd
@Client:101091530 sprzedający musi rozpatrzyć reklamację, ale może ją odrzucić, nie możemy podważyć tej decyzji.
Przyznaliśmy Ci rekompensatę w ramach Allegro Protect za to zamówienie, wiec odzyskasz wpłatę.