anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyświetlające się błędy przy podsumowaniu zamówienia

Client:100335805
#7 Wielbiciel#

Przy podsumowaniu zamówienia wyświetlają się błędy :Uzyj dedykowanego procesu do
zmiany firstName
- Uzyj dedykowanego procesu do
zmiany lastName

Nie mogę sfinalizować zakupu . Co one oznaczają ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:100335805 Wyczyść lub zmień przeglądarkę. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100335805 widzę, że na koncie z którego piszesz nie udało Ci sie sfinalizować zakupu. Czy próbowałaś skorzystać z innej przeglądarki? Jeśli tak i to nie pomogło to podeślij proszę zrzuty ekranu obrazujące ten problem. Wyjaśnię to dla Ciebie!

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:100335805
#7 Wielbiciel#

Skorzystałam z przeglądarki i udało mi się wszystko kupić. Próby zakupów przez aplikacje były nie możliwe .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:100335805 Rozumiem - w takim razie upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli nie, to zaktualizuj ją w Google Play lub App Store. 

oznacz moderatorów