Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy podsumowaniu zamówienia wyświetlają się błędy :Uzyj dedykowanego procesu do
zmiany firstName
- Uzyj dedykowanego procesu do
zmiany lastName
Nie mogę sfinalizować zakupu . Co one oznaczają ?
@Client:100335805 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
@Client:100335805 widzę, że na koncie z którego piszesz nie udało Ci sie sfinalizować zakupu. Czy próbowałaś skorzystać z innej przeglądarki? Jeśli tak i to nie pomogło to podeślij proszę zrzuty ekranu obrazujące ten problem. Wyjaśnię to dla Ciebie!
Skorzystałam z przeglądarki i udało mi się wszystko kupić. Próby zakupów przez aplikacje były nie możliwe .
@Client:100335805 Rozumiem - w takim razie upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli nie, to zaktualizuj ją w Google Play lub App Store.