anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wybór konta/karty przy płatności mTransfer

bdeka
#7 Wielbiciel#

Dokonując płatności wybieram mTransfer i ... liczę, że będę mógł zalogować się do mBank i wybrać konto / kartę z której ma zostać pobrana płatność. Zauważyłem jednak, że operacja się "zautomatyzowała" i płatność jest pobierana z mTransfer/karta bez dania mi możliwości wyboru które konto / karta ma być obciążone.

Jak sobie z tym poradzić i wymusić - skoro wybieram mTransfer - logowanie do mBank/mTransfer i możliwość wyboru konta/karty? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bdeka W takiej sytuacji najłatwiejszym sposobem będzie odpięcie karty przypisanej do konta, wówczas będziesz miał tylko przelew przez mTransfer. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

bdeka
#7 Wielbiciel#

Nie rozumiem podpowiedzi. Jako klient dokonuję zakupów prywatnych (z prywatnego rachunku bankowego lub prywatnej karty) lub "na firmę" (chciałbym płacić z bankowego konta firmowego). Co mi da odpięcie karty (w systemie Allegro?), jeśli wybierając mTransfer system ściąga mi automatycznie kwotę z prywatnej karty, nie umożliwiając wyboru innego konta?

oznacz moderatorów

bdeka
#7 Wielbiciel#

Problem wciąż pozostaje aktualny. Dziś ponownie, mimo przełączenia z "karty płatniczej" na "przelewy" i w dalszym kroku wybraniu "mTransfer" ściągnięto mi należność z konta prywatnego bez zalogowania do banku i możliwości wyboru konta. Jak wymusić logowanie? mBank twierdzi, że to "problem" po stronie operatora, strony a nie banku.

oznacz moderatorów

bdeka
#7 Wielbiciel#

Nadal wybranie "Przelewu" i "mTransfer" powoduje, że transakcja przebiega automatycznie bez logowania do konta (i wyboru rachunku) - ja wymusić logowanie do konta w banku??

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@bdeka Cześć. Przepraszam, że czekasz na odpowiedź. Sprawdź proszę, czy masz dodaną swoją kartę lub konto bankowe w tych zakładkach: 
-  https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze?action=list
-  https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/metody-platnosci
 https://allegro.pl/myaccount/cards.php 

Jeśli tak, to usuń ją i daj znać, czy problem zniknął i możesz wybrać inną kartę/konto.  

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów