anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wybór konta/karty przy płatności mTransfer

bdeka
#7 Wielbiciel#

Dokonując płatności wybieram mTransfer i ... liczę, że będę mógł zalogować się do mBank i wybrać konto / kartę z której ma zostać pobrana płatność. Zauważyłem jednak, że operacja się "zautomatyzowała" i płatność jest pobierana z mTransfer/karta bez dania mi możliwości wyboru które konto / karta ma być obciążone.

Jak sobie z tym poradzić i wymusić - skoro wybieram mTransfer - logowanie do mBank/mTransfer i możliwość wyboru konta/karty? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bdeka W takiej sytuacji najłatwiejszym sposobem będzie odpięcie karty przypisanej do konta, wówczas będziesz miał tylko przelew przez mTransfer. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bdeka
#7 Wielbiciel#

Nie rozumiem podpowiedzi. Jako klient dokonuję zakupów prywatnych (z prywatnego rachunku bankowego lub prywatnej karty) lub "na firmę" (chciałbym płacić z bankowego konta firmowego). Co mi da odpięcie karty (w systemie Allegro?), jeśli wybierając mTransfer system ściąga mi automatycznie kwotę z prywatnej karty, nie umożliwiając wyboru innego konta?

oznacz moderatorów

bdeka
#7 Wielbiciel#

Problem wciąż pozostaje aktualny. Dziś ponownie, mimo przełączenia z "karty płatniczej" na "przelewy" i w dalszym kroku wybraniu "mTransfer" ściągnięto mi należność z konta prywatnego bez zalogowania do banku i możliwości wyboru konta. Jak wymusić logowanie? mBank twierdzi, że to "problem" po stronie operatora, strony a nie banku.

oznacz moderatorów

bdeka
#7 Wielbiciel#

Nadal wybranie "Przelewu" i "mTransfer" powoduje, że transakcja przebiega automatycznie bez logowania do konta (i wyboru rachunku) - ja wymusić logowanie do konta w banku??

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bdeka Cześć. Przepraszam, że czekasz na odpowiedź. Sprawdź proszę, czy masz dodaną swoją kartę lub konto bankowe w tych zakładkach: 
-  https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze?action=list
-  https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/metody-platnosci
 https://allegro.pl/myaccount/cards.php 

Jeśli tak, to usuń ją i daj znać, czy problem zniknął i możesz wybrać inną kartę/konto.  

oznacz moderatorów