Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonując płatności wybieram mTransfer i ... liczę, że będę mógł zalogować się do mBank i wybrać konto / kartę z której ma zostać pobrana płatność. Zauważyłem jednak, że operacja się "zautomatyzowała" i płatność jest pobierana z mTransfer/karta bez dania mi możliwości wyboru które konto / karta ma być obciążone.
Jak sobie z tym poradzić i wymusić - skoro wybieram mTransfer - logowanie do mBank/mTransfer i możliwość wyboru konta/karty?
@bdeka W takiej sytuacji najłatwiejszym sposobem będzie odpięcie karty przypisanej do konta, wówczas będziesz miał tylko przelew przez mTransfer.
Nie rozumiem podpowiedzi. Jako klient dokonuję zakupów prywatnych (z prywatnego rachunku bankowego lub prywatnej karty) lub "na firmę" (chciałbym płacić z bankowego konta firmowego). Co mi da odpięcie karty (w systemie Allegro?), jeśli wybierając mTransfer system ściąga mi automatycznie kwotę z prywatnej karty, nie umożliwiając wyboru innego konta?
Problem wciąż pozostaje aktualny. Dziś ponownie, mimo przełączenia z "karty płatniczej" na "przelewy" i w dalszym kroku wybraniu "mTransfer" ściągnięto mi należność z konta prywatnego bez zalogowania do banku i możliwości wyboru konta. Jak wymusić logowanie? mBank twierdzi, że to "problem" po stronie operatora, strony a nie banku.
Nadal wybranie "Przelewu" i "mTransfer" powoduje, że transakcja przebiega automatycznie bez logowania do konta (i wyboru rachunku) - ja wymusić logowanie do konta w banku??
@bdeka Cześć. Przepraszam, że czekasz na odpowiedź. Sprawdź proszę, czy masz dodaną swoją kartę lub konto bankowe w tych zakładkach:
- https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze?action=list
- https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/metody-platnosci
- https://allegro.pl/myaccount/cards.php
Jeśli tak, to usuń ją i daj znać, czy problem zniknął i możesz wybrać inną kartę/konto.