Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy składaniu zamówienia wybrałam złą formę płatności i nie mogę teraz dokończyć zamówienia, jak zmienić formę płatności, kiedy zamówienie ma status "oczekiwanie na płatność"? Nie mam pod zamówieniem aktywnej opcji anulowania zamówienia ani zwrotu zamówienia.
@KTS100 zaczekaj aż w zakładce,, zakupy ,, przy transakcji pokaże się przycisk ,, anuluj płatność ,, po kliknięciu w niego użyj przycisku ,,ponów płatność ,,
Ok. dziękuję za podpowiedź. Może wiesz jak długo trwa oczekiwanie na pojawienie się tej opcji? Zamówienie złożyłam ponad 50 minut temu.
@KTS100 zwykle kilka minut , odśwież stronę ,, moje zakupy ,,
Pojawi się po ok 1godz, ale jak zamieni status to nie da się już anulować tylko możesz kliknąć zwrot, dziala podobnie.