anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wybrałam złą formę płatności, jak zmienić formę płatności?

KTS100
#7 Wielbiciel#

Przy składaniu zamówienia wybrałam złą formę płatności i nie mogę teraz dokończyć zamówienia, jak zmienić formę płatności, kiedy zamówienie ma status "oczekiwanie na płatność"? Nie mam pod zamówieniem aktywnej opcji anulowania zamówienia ani zwrotu zamówienia.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@KTS100 zaczekaj aż w zakładce,, zakupy ,,  przy transakcji pokaże się przycisk ,, anuluj płatność ,, po kliknięciu w niego użyj przycisku ,,ponów płatność ,,

oznacz moderatorów

KTS100
#7 Wielbiciel#

Ok. dziękuję za podpowiedź. Może wiesz jak długo trwa oczekiwanie na pojawienie się tej opcji? Zamówienie złożyłam ponad 50 minut temu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@KTS100 zwykle kilka minut , odśwież stronę ,, moje zakupy ,, 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pojawi się po ok 1godz, ale jak zamieni status to nie da się już anulować tylko możesz kliknąć zwrot, dziala podobnie.

oznacz moderatorów