Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wybralem rozmiar paczki duzy, ale przy oplacaniu jakims cudem zmienilo sie na sredni i teraz mam oplacony zwrot z numerem zwrotu ale paczka sie nie zmiesci do paczkomatu.
Pisalem na czacie z allegro i pisza mi ze nic sie nie da zrobic bo to nie Smart! wiec jedynie to pisac do InPost, ale inpost potrzebuje numeru przesylki podczas gdy numer przesylki pojawi sie dopiero po nadaniu w paczkomacie, a na czacie nie chciano mi dac numeru gdyz nie Smart!
Czy naprawde nic sie nie da zrobic?
Nie bardzo rozumiem. Jeśli chodzi o nadanie w aplikacji to nie mam bladego pojęcia jak to działa ale wydaje mi się, ze powinieneś w aplikacji znaleźć jej numer, a potem kurier tylko kartke drukuje i nakleja. Jeśli zaś nadawałeś przez menedżer lub normalnie ze strony inpostu to przecież drukujesz etykietę i masz tam jej numer Czy mogę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę? | InPost.
@keraj37 a przypadkiem rozmiar paczki zwrotnej nie wybierasz przy nadaniu przy paczkomacie? Paczkomat powinien zapytać czy mała, średnia czy duża.
@keraj37 w przypadki smart i kodu masz rację wybiera się na ekranie 🙂 ale autor wątku brał zapewne płatny zwrot https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/wygodniejszy-zwrot-dla-kupuj%C4%85cych-z-...
Tak, musialem wziasc platny zwrot 10.99pln
W celu dokładnej weryfikacji zgłoszonej sytuacji prosimy o kontakt i podanie numeru paczki lub numeru kodu zwrotu. W zgłoszeniu prosimy o informację, w jaki sposób został wygenerowany kod zwrotu. Czy chodzi o przesyłkę zwrotną utworzoną za pomocą darmowego kod zwrotu, czy zakupionego na Allegro?
Poniżej dostępne formy kontaktu:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Zgłoszenie e-mail można przesłać również na adres pomoc@inpost.pl
Witam, dziekuje - wiec zrobie zgloszenie z numer zwrotu, gdyz numeru paczki nie mam