Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wycofanie zakupu z listy ukrytych
Cześć, @grabowska_2007. Który zakup chcesz przywrócić? Proszę, podaj jego numer lub datę zakupu albo numer oferty.
@MiMary A da się odnaleźć jego numer, skoro zakup jest ukryty?
@szymela54, numer można znaleźć w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zakupu.
@MiMary W takiej wiadomości jest numer płatności oraz aktywny link: "Przejdź do szczegółów zakupu" i dopiero tam - po rozwinięciu - znajduje się m.in. numer zamówienia.
Skoro autorka wątku ma z tym problem, to sądzę, że nie zachowała tej wiadomości i trzeba jej pomóc inaczej 🙂.
@szymela54, edytowałam moją wcześniejszą wiadomość, aby ułatwić znalezienie konkretnego zakupu do przywrócenia 😊