Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wydrukowałam etykietę zwrotu towaru na Pocztę, wygenerowaną przez Allegro. Na Poczcie okazało się że nie jest opłacona, zgłosilam to Sprzedawcy który odesłał mnie do Allegro, otworzyłam dyskusję. Poprosilam Allegro o pomoc. Nikt nie odpisał. Po ponownej prośbie o pomoc Allegro odpowiedziało że już wysłali mi etykietę powtórną, która na ten moment jest już nie ważna. Pomocy co robić jak odesłać ten zakup, zapłacić za odsyłkę i domagać się zwrotu pieniędzy????
Jak zapłaciłeś za etykietę zwrotną? Napisz tu i poproś : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Zwrot miał być gwarantowany przy zakupach że startem, zwrot Pocztą Polską. Wydrukowałam wygenerowaną etykietę i na Poczcie okazało się że Sprzedawca nie ma umowy z Pocztą. Napisałam do sprzedawcy a Ten odesłał mnie do, Allegro.
Jeżeli zakup był ze Smartem to zwrot masz za darmo, może to paczkomatem, ale etykietę drukujesz że strony Allegro, wchodzisz w zakładkę :Moje zakupy: klikasz zwróć zakup i drukujesz etykietę albo dostajesz kod do otwarcia skrytki paczkomatu, jest to darmowe. Poczytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-dlugo-wazne-sa-etykiety-i-kody-nad...
tu masz zwrot ze Smartem: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Tak zrobilam, ale za darmo mogłam odesłać tylko Pocztą, nie mogłam wybrać innego wariantu bo musialabym zapłacić za zwrot
@amaja7 za darmowy zwrot w ramach Smart odpowiada tylko allegro bo to ich cudowny twór. Wydrukuj druga etykietę i odeslij towar.
Przecież podałem ci link gdzie masz poprosić o etykietę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Allegro nie wzięło udziału w dyskusji. Ponownie poprosiłam o pomoc i wówczas napisali w "dyskusji"że wysłali etykietę, która była już na ten moment nieważna
@amaja7 etykietę wysłaliśmy do Ciebie 8.12.2021 i zaznaczyliśmy w wiadomości w sprawie nr. 19550796, że jest ważna do 11.12.2021r. Dzisiaj wypowiedzieliśmy się w dyskusji, że jeśli problem z etykietą dalej występuje, prosimy o wiadomość w sprawie, w której się wcześniej kontaktowaliśmy.
@amaja7
Niepotrzebnie otwierałaś spór ze sprzedającym.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami - po odstąpieniu od Umowy Konsument ma (zgodnie z Art. 34 UoPK) obowiązek zwrócić rzecz (i robi to na własny koszt i ryzyko).
Darmowe zwroty w ramach SMART zapewnia Allegro w ramach sprzedawanych Kupującym pakietów SMART i zawieranych z nimi Umów SMART. Metody dostawy (oraz zwrotów) w ramach SMARTa są to usługi Allegro (Allegro Pocztex, Allegro Paczkomaty, etc.).
Przedmiotem reklamacji może więc być w tym przypadku niewywiązywanie się (lub nienależyte wywiązywanie się) przez Allegro z zawartej Umowy z Kupującym.
Właściwym adresatem reklamacji w tej sytuacji jest więc Allegro.
Jakoś nie zależy ci na załatwieniu sprawy, ludzie ci tu podpowiadają co masz zrobić, Allegro się kontaktuje daje etykiety a ty tylko się żalisz.😕