anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wydrukowana etykieta na Poczte Polską nie jest opłacona przez sprzedawcę

amaja7
#7 Wielbiciel#

Wydrukowałam etykietę zwrotu towaru na Pocztę, wygenerowaną przez Allegro. Na Poczcie okazało się że nie jest opłacona, zgłosilam to Sprzedawcy który odesłał mnie do Allegro, otworzyłam dyskusję. Poprosilam Allegro o pomoc. Nikt nie odpisał. Po ponownej prośbie o pomoc Allegro odpowiedziało że już wysłali mi etykietę powtórną, która na ten moment jest już nie ważna. Pomocy co robić jak odesłać ten zakup, zapłacić za odsyłkę i domagać się zwrotu pieniędzy???? 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zapłaciłeś za etykietę zwrotną? Napisz tu i poproś : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

amaja7
#7 Wielbiciel#

Zwrot miał być gwarantowany przy zakupach że startem, zwrot Pocztą Polską. Wydrukowałam wygenerowaną etykietę i na Poczcie okazało się że Sprzedawca nie ma umowy z Pocztą. Napisałam do sprzedawcy a Ten odesłał mnie do, Allegro. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli zakup był ze Smartem to zwrot masz za darmo, może to paczkomatem, ale etykietę drukujesz że strony Allegro, wchodzisz w zakładkę :Moje zakupy: klikasz zwróć zakup i drukujesz etykietę albo dostajesz kod do otwarcia skrytki paczkomatu, jest to darmowe. Poczytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-dlugo-wazne-sa-etykiety-i-kody-nad...

tu masz zwrot ze Smartem: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

oznacz moderatorów

amaja7
#7 Wielbiciel#

Tak zrobilam, ale za darmo mogłam odesłać tylko Pocztą, nie mogłam wybrać innego wariantu bo musialabym zapłacić za zwrot

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@amaja7 za darmowy zwrot w ramach Smart odpowiada tylko allegro bo to ich cudowny twór. Wydrukuj druga etykietę i odeslij towar.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przecież podałem ci link gdzie masz poprosić o etykietę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

amaja7
#7 Wielbiciel#

Allegro nie wzięło udziału w dyskusji. Ponownie poprosiłam o pomoc i wówczas napisali w "dyskusji"że wysłali etykietę, która była już na ten moment nieważna

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@amaja7 etykietę wysłaliśmy do Ciebie 8.12.2021 i zaznaczyliśmy w wiadomości w sprawie nr. 19550796, że jest ważna do 11.12.2021r. Dzisiaj wypowiedzieliśmy się w dyskusji, że jeśli problem z etykietą dalej występuje, prosimy o wiadomość w sprawie, w której się wcześniej kontaktowaliśmy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@amaja7 
Niepotrzebnie otwierałaś spór ze sprzedającym.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami - po odstąpieniu od Umowy Konsument ma (zgodnie z Art. 34 UoPK) obowiązek zwrócić rzecz (i robi to na własny koszt i ryzyko).
Darmowe zwroty w ramach SMART zapewnia Allegro w ramach sprzedawanych Kupującym pakietów SMART i zawieranych z nimi Umów SMART. Metody dostawy (oraz zwrotów) w ramach SMARTa są to usługi Allegro (Allegro Pocztex, Allegro Paczkomaty, etc.). 
Przedmiotem reklamacji może więc być w tym przypadku niewywiązywanie się (lub nienależyte wywiązywanie się) przez Allegro z zawartej Umowy z Kupującym.
Właściwym adresatem reklamacji w tej sytuacji jest więc Allegro.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jakoś nie zależy ci na załatwieniu sprawy, ludzie ci tu podpowiadają co masz zrobić, Allegro się kontaktuje daje etykiety a ty tylko się żalisz.😕

oznacz moderatorów