Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
Dokonałem zakupu w komputerowym sklepie internetowym, dostawa do paczkomatu Allegro. Paczkę "odebrałem" w czwartek. Dzisiaj ją otworzyłem i zorientowałem się, że to nie moja paczka, nie moje przedmioty i nadawcą jest zupełnie inny podmiot. Złożyłem już reklamację.
Co jednak zrobić z nieswoją paczką? Pewnie ktoś na nią czeka.
Pozdrawiam,
Karol
dzwoń na infolinię inpostu i tam powiedzą Ci co i jak, zapewne 4 ostatnie numery przesyłki będziesz musiał podać i będą szukać co i jak.
Mam dzwonić na infolinię Inpostu, choć paczkę wyciągnąłem z paczkomatu Allegro? 🤔
@nigelfm @@Używając słowa paczkomat wyprowadzasz w błąd innych użytkowników, to nazwa własna zastrzeżona tylko dla InPost, może stąd nieporozumienie
Tak, tym bardziej że dwa razy napisałem "paczkomat Allegro". Allegro przyznaje się do tej nazwy (widok z Google).
Zadzwoń na infolinię Allegro One, nie dzwoń do Inpostu
Czy któryś z tych telefonów: 616 306 997, 616 306 886 będzie bardziej właściwy? Znalazłem je w podobnych tematach.
@nigelfm Tak, zadzwoń pod numer 616 306 886.
@nigelfm Oba są dobre.
InPostu ale to Allegro więc One Box!