anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyjaśnij problem. Nowy wniosek w Programie Ochrony Kupujących.

LandGamer
#7 Wielbiciel#

witam mam problem 

 

dostalem nie dawno temu 

 

otrzymaliśmy wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących (POK). Kupujący puchatty zgłosił w nim nieudany zakup z dnia 

 

jezeli klickam przejdz do zamowienia   dostaje takie info 

 

Nie możemy wyświetlić tego zamówienia

Sprawdź czy jesteś zalogowany na właściwe konto i czy numer zamówienia jest poprawny.

 

i drugie pytanie jezeli kupujoncy rozkrecil i nie wiadomo co z monitorem zrobil  ma on wogule prawo na zwrot taka drogom  powiem jeszcze monitor mial uchwyt ktory byl widoczny na zdjeciu po otrszymaniu klient zglosil brak jakies plakietki do uchwytu  do mocowania  co dlamnie jest poprostu proba zbicia ceny uchwyt byl reprodukcja i warty 10 zl a taka plakietka w obi kostuje 2 zl 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@LandGamer   Kupujący złożył reklamacje. Ustosunkowałeś się do niej?to był zakup z wysyłką? Masz jakiś list przewozowy?

oznacz moderatorów

LandGamer
#7 Wielbiciel#

tak powiedzialem panu w 1 dzien ze zgadzam sie na zwrot pan nie chcial po 3 dniach rozkrecil monitor i zaczol samodzielnie cos w nim robic kupił plakietke i chce teraz odemnie 25% wartosci na co sie nie zgodzilem i szczerze ani  grosza nie oddam mu znam takich ludzi  monitor kosztowal 130 zl  i dlamnie to jest absurd 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LandGamer Tak, kupujący może w takiej sytuacji skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Towar ma być zgodny z opisem, jeżeli nie jest, Allegro może wypłacić odszkodowanie. Niebawem dowiecie się, czy musicie zwrócić pieniądze wypłacone z POK, czy nie. Aby uniknąć takich sytuacji, najlepiej reagować na reklamacje klientów i je załatwiać, zanim Allegro wypłaci rekompensatę.

Jeżeli nie możesz wyświetlić zamówienia, prawdopodobnie zostało ono usunięte przez Allegro z powodu naruszania zasad. Skontaktuj się z serwisem, otrzymasz dane tej transakcji.

oznacz moderatorów

LandGamer
#7 Wielbiciel#

merci

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@LandGamer Czy masz zarejestrowaną korespondencję z treścią, o której piszesz? Nie rozmowy telefoniczne. Wiadomości. Inaczej nie masz żadnych dowodów na potwierdzenie swoich racji. Niczego nie ustalaj telefonicznie, a jeśli nawet, to żądaj potwierdzenia w centrum wiadomości.

"Nie możemy wyświetlić tego zamówienia

Sprawdź czy jesteś zalogowany na właściwe konto i czy numer zamówienia jest poprawny."

Kolejny z byków systemu. Jeśli nie możesz wyświetlić zamówienia z jakiegokolwiek innego powodu, to dla nie jest wprowadzenie w błąd. W sensie prawnym.

oznacz moderatorów