anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wykonałem zły przelew ( nw jak ). Można to jakos odkręcić ?

krzysiu1805
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@krzysiu1805  napisz coś więcej ?

fff.jpg

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@krzysiu1805 Jeżeli oczekujesz pomocy to opisz zrozumiale problem, zły przelew tzn. że pomyliłeś nr. konta? można wstrzymać przelew-kontakt z bankiem.

oznacz moderatorów

krzysiu1805
#7 Wielbiciel#

Wykonałem przelew poprzez PayU, zeskanowalem kod, zaakceptowałem, poszło. Pieniądze z konta zniknęły, jest inny tytuł przelewu niż powinien byc

oznacz moderatorów

krzysiu1805
#7 Wielbiciel#

W zakładce "moje zakupy" przy wybranych produktach jest komunikat: płatność anulowana

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@krzysiu1805 Jak płatność masz anulowaną to ponów płatność(jak nadal chcesz kupić), tamta wplata wróci na twoje konto w ciągu 3 dni.

oznacz moderatorów