Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający przesłał potwierdzenie wykonania zwrotu środków na payU. Na koncie jednak zwrotu nie widać.
Czy jest jakiś sposób na kontakt z pomocą allegro czy jedyna opcja "pomocy" to przegladanie FAQ?
@pwiecko1 Jeżeli zwrócił to powinieneś dostać od Allegro maila.
@pwiecko1 Był mail od Allegro o zwrocie środków? Taki mail jest potwierdzeniem, że sprzedający wpłatę zwrócił. Jeżeli nie było maila, mógł nie zwrócić. Zwrot trwa około 3 dni robocze. Kontakt do Allegro w tej sprawie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Dziękuję za linka. Sam bym na to nie trafił - dobrze zakamuflowana ścieżka dotarcia do możliwości wysłania pytania.
Napisałem do Allegro prośbę o przesłanie potwierdzenia.