Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w dniu 19.10.2020r. udało mi się wylicytować przedmiot. W dniu 23.10.2020r. zakupiłem go. Niestety nie znalazłem go w zakładce "moje zakupy". Nie dostałam również żadnego potwierdzenia ma mój adres e-mail. W razie potrzeby mogę udostępnić potwierdzenie zapłaty w mojego konta bankowego. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
@Client:36040475 Jak masz to możesz rozpocząć dyskusję z sprzedającym, ma 24 godz na odpowiedz:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIEmożesz także po 14 dniach od zakupu złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:36040475 Od dłuższego już czasu jest Allegro i Allegro Lokalnie, musisz zwracać uwagę, gdzie kupujesz. Swoich zakupów na Allegro Lokalnie szukaj w odpowiednich zakładkach tu; https://allegrolokalnie.pl/