Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś odebrałam kurtkę zimową która okazała się za mała poprosiłam o wymianę na większą ale dostałam odpowiedź że mam zrobić zwrot i kupić druga . Nie jestem taka opcja zainteresowana gdyż jest to dla mnie problem . Czy wymiana naprawdę nie jest możliwa przez allegro ?
Tak łatwiej i bezpieczniej jest dla ciebie i kupującego zwrot, jeżeli zakupiłaś ze Smartem albo paczkomatem to masz zwrot darmowy, zrób tak: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/zwrot-przedmiotu-podstawowe-info...
Czy to jakiś problem? Nie pasuje to zwracasz i kupujesz właściwy rozmiar, sprzedawca nie ma obowiązku wymieniać towaru.
@Client:48864871 Cześć. Opcja zaproponowana przez sprzedającego jest najbezpieczniejsza i najwygodniejsza - Ty odsyłasz kurtkę za darmo, a sprzedający zwraca Ci płatność.
Jeśli chcesz szybko otrzymać produkt we właściwym rozmiarze, możesz zamówić go od razu i nie czekać na zwrot wpłaty od sprzedającego. A jeśli chcesz, to możesz poczekać na zwrot pieniędzy za poprzednie zamówienie i dopiero zakupić odpowiedni rozmiar.
@Client:48864871 Wymiana jest możliwa ale bardziej skomplikowana.
Zgłaszasz sprzedawcy rezygnację i chęć wymiany, odsyłasz przedmiot (jeszcze) w ramach smart.
Płacisz sprzedawcy za dodatkową wysyłkę, bo już smart został wyczerpany.
Sprzedawca po otrzymaniu zwrotu wysyła drugi wymieniony przedmiot, odbywa się to już z pominięciem Allegro. Dalsza wymiana i ewentualna reklamacja odbywa się poza wiedzą i kontrolą serwisu i na twój koszt.
Radzę skorzystać z opcji rezygnacji, i ponowny zakup tak jak radzili poprzednicy.