Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry
Kupilem nowa konsolke przenosna na aukcji, niestety po dwoch dniach uzytkowania ujawnily sie wady (pionowe linie martwych pikseli na ekranie). Rozpoczalem dyskusje ze sprzedawca a ten zgodzil sie wymienic towar na nowy. Na forum nie znalazłem tematu wymiany na nowy. Jak wyglada procedura. Odsylam na swoj koszt czy pokrywa go sprzedawca? Transakcja nie jest smart. Czy moge wygenerowac kod inPost?
Z gory dziekuje za pomoc
@Chazne Najlepiej ustalić to ze sprzedajacym.
Czasem ze względu na koszt wysyłki sprzedający nie chcą aby odsylać wadliwy towar lecz jeśli sprzedajacy o to poprosi to będziesz musiał to zrobić.
Koszty przesyłek związane z reklamacją pokrywa sprzedający. Jeśłi będzie chciał abyś odesłał produkt wówczas powienien Ci zwrócić za koszty przesyłki lub przyslać własnego kuriera.
@Chazne Jeżeli otrzymałeś towar paczkomatem InPost, możesz w ciągu 14 dni wygenerować kod darmowego zwrotu, jeśli minęło 14 dni, za darmo nie odeślesz. Odsyłasz wtedy wadliwy towar na koszt sprzedawcy, czyli płacisz za odesłanie, a sprzedawca ma obowiązek oddać Ci ten koszt. Po wymianie sprzedawca również na swój koszt dosyła Ci sprawne urządzenie.