Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam 4kg polskich malinowych pomidorów (sprawdźcie sobie cenę tego rarytasu). Otrzymałam pomidory, owszem, ale na pewno nie malinowe. Jakieś tam "zwykłe", które są dwa razy tańsze od malinowych. Napisałam komentarz, że czuję się oszukana. Allegro nie przepuściło go, ze względu na słowo "oszukana", mam więc pytanie: jakie słowo powinnam zastosować w tym przypadku? Sprzedający dopuścił się oszustwa, tudzież wymuszenia wyższej kwoty. Jakim słowem mam to opisać? Może Allegro podpowie synonimy słowa "oszustwo", dopuszczalne na tym portalu?
Wnerwia mnie, że kupujący w żaden sposób nie jest tutaj chroniony, Że wymaga się od nas natychmiastowej zapłaty i odbioru przesyłki w ciągu 48 godzin albo natychmiast, gdy kurier się zjawi, choćbyśmy byli 1000km od domu (sprzedawca nie musi przecież wysłać towaru w dniu zamówienia, może to zrobić za miesiąc, kto mu zabroni?), a za nasze ciężko zarobione pieniądze nie możemy się nawet poskarżyć na nieuczciwych sprzedawców. Nie mogę tym durnym pomidorom wystawić adekwatnej oceny, a owemu sprzedawcy adekwatnego komentarza, bo jestem kneblowana. Naprawdę to wkurza.
Regulamin zabrania używania obraźliwych sformułowań w komentarzach i to słowo jakie użyłaś można było zastąpić innym .W przypadku wysyłek to jesteś w dużym błędzie bo to sprzedawca jest zmuszany do natychmiastowych wysyłek po wpłacie od klienta i jest zobowiązany wykonać to w jak najszybszym czasie inaczej czekają go konsekwencje karne (obniżenie punktacji i spadek własnego wizerunku) i to sprzedawca nie ma nic do powiedzenia bo tylko klient może rozpocząć dyskusję ,rezygnować z zakupów ,pisać subiektywne opinie a jemu nic nie wolno.
Kupuję na tym portalu BARDZO często i wierz mi: sprzedawcy wysyłają towar od "natychmiast" (i to się chwali) do dwóch tygodni po wpłacie (nie mówię o Chińczykach, którzy potrafią wysłać towar trzy miesiące po wpłacie). A kupujący zmuszony jest przez dwa tygodnie warować w domu, oczekując na towar, co czasami jest po prostu niewykonalne.
@dreammy8 po prostu nalezy unikac niektórych słów myślę że weryfikuje to system komputerowy który po odnalezieniu danego słowa/frazy blokuje komentarz
Myślę że jeśli bys napisała że otrzymane pomidory wcale nie były malinowe sens byłby taki sam a komentarz by przeszedł 🙂
@dreammy8 "wymaga się od nas natychmiastowego odbioru przesyłki w ciągu 48godzin", rozumiem, że masz na mysli czas odbioru paczki z paczkomatu ? To już chyba trzeba mieć pretensje do inpost. Jaki ma na to wpływ sprzedawca ??
@dreammy8 może Tobie nie o komentarz chodzi tylko ocenę przedmiotu. Ja wielokrotnie spotkałem się z treścią komentarza ze słowem oszustwo. Poza tym masz takie narzędzie jak dyskusja i słynny POK
W ocenie przedmiotu nie można oceniać sprzedającego, to wiem. To słowo chciałam użyć w ocenie sprzedawcy.
@dreammy8 Allegro nie pozwala używać słowa "oszust", "oszustwo", dlatego napisz "okłamana", powinno przejść. Jeżeli komentarz już wystawiony, możesz go zmienić. Poproś o usunięcie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... i wystaw ponownie.