Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu butów, zrobiłam przelew, po kilku dniach otrzymałam anulowanie zakupu, bo. Rzekomo nie zapłaciłam. Mam potwierdzenie przelewu, żaden zwrot nie dotarł na moje konto, sprzedaawca, do którego napisałam nie odpowiada…..co dalej mam zrobić aby odzyskać pieniądze albo towar?
@mesad a przypadkiem nie był to przelew tradycyjny?
Nie nie był
Jak płaciłeś i skąd informacja że nie zaplącileś, przelew tradycyjny księguje się nawet do 5dni i teraz powinieneś dostać informację od operatora płatności o zwrocie.
Płaciłam online i mam potwierdzenie z banku, było to więcej niż 5 dni. Gdy w korespondencji ze sprzedawcą zagroziła negatywnym komentarzem jak nie odpowie na moje wiadomości, odezwał się. Tłumaczył, że niby dokonałam dwa razy tego samego towaru i za jeden nie otrzymał opłaty i w związku z tym allegro wysyła takie info, a z jego strony jest wszystko ok i towar mi oczywiście wyśle
@mesad podaj no ten numer zamówienia
@mesad, podasz numer tego zamówienia?
Mogę podać numer 4fad03b0-667c-11ed-a8a4-d1c6b9b40758, wstępnie sprawa jest wyjaśniona
@mesad, tutaj widzę dwa takie same zakupy zakupy - jeden został anulowany (błąd płatności). Tu anulowaliśmy płatność i wkrótce powinna wrócić na Twoje konto. Druga płatność została zaksięgowana poprawnie. 🙂