Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie minął rok jak kupiłem na allegro nowego macbooka. Dokładnie minęło 9 miesięcy. Przestało działać część klawiszy na klawiaturze. Sprzedający kazał oddać do autoryzowanego serwisu appla. Okazało się, że sprzedający nie jest autoryzowanym sprzedawcą i nie przyjmą. Sprzedawca więc kazał wysłać sprzęt do niego. Tak też zrobiłem. Teraz gdy próbuję się z nim skontaktować to telefony są głuche. Całkowity brak kontaktu. Allegro nie prowadzi wsparcia pozakupowego po minięciu 3 miesięcy. Co mam dalej robić?
Sprzedawca ma 14 dni na decyzję. Jeżeli nie otrzymasz odpowiedzi do tego czasu reklamacja zostaje automatycznie uznana. Jeżeli napiszesz tutaj i poprosisz allegro o pomoc może uda się otworzyć dyskusję https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Dzięki. Na razie minęło 10 dni. Poczekam jeszcze.
@konsto Po tym czasie nie otworzysz żadnej Dyskusji, Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie, sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat. Nie czekaj, tylko pisz. Bez tego sprzedawca będzie Cię zwodził. Reklamację z rękojmi składasz u niego, nie w żadnym serwisie. Ty o tym decydujesz, nie on. Rękojmia jest zazwyczaj dla kupującego bardziej korzystna od wszelkich gwarancji.