anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłany za duży przelew

Client:48667278
#7 Wielbiciel#

Witam. Zamówiłam produkt, płatność przelewem tradycyjnym. Niestety pomyliłam się wpisując kwotę i wpisałam ciut wyższą niż ta, która była podana do zapłaty. (Niewiele wyższą bo zaledwie 9 groszy). Ale w związku z tym nie wiem czy moje zamówienie zostanie zrealizowane czy będzie jakiś problem z tym że kwota się nie zgadza ? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:48667278 Cześć. Niestety, ale taka płatność się nie zaksięguje poprawnie (wszystkie dane na przelewie muszą się zgadzać). Operator skontaktuje się z Tobą mejlowo, żeby ustalić, na jakie konto pieniądze mają zostać zwrócone. 

oznacz moderatorów

Client:48667278
#7 Wielbiciel#

A co z zamówieniem? Mam je anulować? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:48667278 Możesz je opłacić ponownie już teraz lub poczekać na zwrot pierwszej płatności i wtedy dokonać zakupu

oznacz moderatorów

Client:48667278
#7 Wielbiciel#

To znaczy, moge wysłać przelew jeszcze raz na ten sam numer rachunku podany wcześniej,z prawidłową kwotą a tamta płatność zostanie mi zwrócona? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:48667278 Tak. Operator (w tym przypadku PayU) skontaktuje się z Tobą. 

oznacz moderatorów

Client:48667278
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów