Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamówiłam produkt, płatność przelewem tradycyjnym. Niestety pomyliłam się wpisując kwotę i wpisałam ciut wyższą niż ta, która była podana do zapłaty. (Niewiele wyższą bo zaledwie 9 groszy). Ale w związku z tym nie wiem czy moje zamówienie zostanie zrealizowane czy będzie jakiś problem z tym że kwota się nie zgadza ?
@Client:48667278 Cześć. Niestety, ale taka płatność się nie zaksięguje poprawnie (wszystkie dane na przelewie muszą się zgadzać). Operator skontaktuje się z Tobą mejlowo, żeby ustalić, na jakie konto pieniądze mają zostać zwrócone.
A co z zamówieniem? Mam je anulować?
@Client:48667278 Możesz je opłacić ponownie już teraz lub poczekać na zwrot pierwszej płatności i wtedy dokonać zakupu
To znaczy, moge wysłać przelew jeszcze raz na ten sam numer rachunku podany wcześniej,z prawidłową kwotą a tamta płatność zostanie mi zwrócona?
@Client:48667278 Tak. Operator (w tym przypadku PayU) skontaktuje się z Tobą.
Dziękuję za odpowiedź.