Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
10.01 zakupiłam 3 przedmioty dla dziecka. Zapłaciłam blikiem kwotę 158,72zł. Sprzedawca za kazdą rzecz policzył sobie osobny koszt dostawy do paczkomatu.
Czekałam kilka dni na wysylkę, po czym otrzymałam wiadomość, że nie ma jednej z wystawionych rzeczy. 15.01 Zwrócił pieniądze za samą rzecz, 37,99zł, ale odmówił zwrotu pieniędzy za jej wysylkę.
W takim stanie rzeczy 15.01 odstąpiłam od umowy sprzedaży pozostalych towarów.
16.01 sprzedawca zapytał mnie ponownie, czy odstepuję od umowy za calosc czy za czesc. Potwierdzilam, że za za calość.
Po czym 4 godziny później dostaję numer listu przewozowego, że towar został wyslany.
Kontaktu ze sprzedającym brak, dyskusja została wszczęta, ale póki co brak odzewu.
Odpisałam im ponownie, że odstąpiłam od umowy, więc towaru nie odbiorę i czekam na pozostałe pieniądze wraz z przesyłką.
Co jeszcze mogę zrobić w tej sprawie?
@Margo160 Cześć. 🙂 Przykro mi, że jesteś niezadowolona z zakupów. Jeśli odstąpiłaś od umowy przed wysłaniem zamówienia, to nie musisz go odbierać. Sprzedający powinien zwrócić Ci pieniądze (koszty towaru + koszt wysyłki). W razie problemów daj znać, wesprzemy Cię w dyskusji.
Sprzedający zwrócił tylko część wplaconych pieniedzy, nadal nie oddał mi 60 zł, ignoruje wezwania allegro do zapłaty.
Jak minie czas dyskusji i oznaczę ją jako nierozwiązaną to będę mogła starać się o zwrot reszty z Allegro Protect?
Sprzedawca nie bierze czynnego udziału w dyskusji, nie odpowiada na komentarze allegro, które jest po mojej stronie.
Za 3 tygodnie rodzę, jestem oburzona zachowaniem tej firmy tym bardziej, że z komentarzy wynika, że w ostatnim czasem nie tylko ja zostałam oszukana przez tą osobę.
Przesyłki nie odbierać, kontynuować dyskusję.
Przesyłki nie odebrałam, sprzedawca policzył sobie i tak koszt dostawy, 60 zł za paczkomat, inaczej niż było w ofercie. Poprosiłam allegro o interwencję, kazali mu zaplacić resztę pieniędzy, ale on ignoruje sytuację.
@Margo160 Rozumiem Twoje niezadowolenie i zapewniam Cię, że sytuacja się wyjaśni, a jeśli będzie taka konieczność, to zwrócimy Ci pieniądze z Allegro Protect.
Na ten moment widzę, że sprzedający ma jeszcze kilka godzin na odpowiedź w dyskusji, dlatego proszę Cię o cierpliwość.