Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupiłam suszarkę, która po 3 miesiącach przestała prawidłowo działać. Zepsuł się jeden bieg (ma 2 nadmuchy: słabszy i silniejszy). Odesłałam na swój koszt do sprzedawcy, który nie uznał reklamacji twierdząc, że sprzęt działa prawidłowo. Obecnie chce ode mnie numer listu przewozowego, żeby mógł odesłać mi sprzęt (twierdzi, że wszystko działa ok). Jestem klientem indywidualnym, nie przedsiębiorcą. Czy znowu muszę ponosić koszty przesyłki? Suszarka zaczyna być bardzo droga...
No niestety... 😞
Przeczytaj moje wypowiedzi co mozesz zrobic w tym wątku:
Poza tym zalezy z jakiego tytulu reklamowalas: rekojmi czy gwarancji. Moze mozesz oddac do naprawy do gwaranta/producenta urządzenia jesli jest z legalnej dystrybucji.
Z tytułu rękojmi (tak zasugerowało allegro-dyskusja była).
Dzięki za odpowiedź.
A jak mam wygenerować numer listu przewozowego? Nigdy tego nie robiłam.
@5avenue_42 możesz skorzystać z usług jakiegoś brokera kurierskiego np. sendit, furgonetka, epaka,
Ewentualnie możesz zapytać sprzedawcy czy może wysłać on a ty zwrócisz mu koszt wysyłki.
Ok, dziękuję
Koszt odesłania nieuznanej reklamacji ponosi kupujący możesz albo sama opłacić list przewozowy i wysłać do sprzedawcy albo zapytaj sprzedawcę ile masz mu za wysyłke wpłacić na konto i niech wyśle swoim przewoźnikiem
Zapłać mu i niech Ci wyśle, nie zrobił Cię w "bambuko"? należało nagrać filmik przed wysłaniem na reklamację jak nie działa!🤔
@5avenue_42 najprościej i najłatwiej wygeneruj etykiete na stronie inpost.pl i wyślij handlarzowi plik pdf. Niech sobie wydrukuje i tyle.
dziękuję