Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zamowilam dziecku wymarzony tornister pod choinkę jednak z uwagi na to ze leżę w szpitalu poprosiłam o nadanie do znajomego, na początku zdenerwowałam się bo myślałam ze nie odebrał tej wysyłki ale okazało się ze kurier nawet nie zadzwonił (pokazywał mi połączenia)
aby nie zwlekać wczoraj jeszcze raz kupiłam tornister ale już nie za pobraniem tylko oplacilam z góry, niestety transakcja nie powiodła się, z konta nie zeszło,
spróbowałam kolejny raz, udało się, jednak pan który wysyłał tornister kazał zrobić mi opłatę za wysyłkę tamtego gdzie to jest wina kuriera a nie moja ze paczka nie dotarła do mnie,! Dlaczego mam płacić za czyjas głupotę ? Niech kurier udowodni ze był, ze chociaż dzwonił. Maja teraz dużo roboty, nie wyrabiają się to robią takie szopki i tak jest co roku 😞 skoro pan mi nie chce wysłać to anulowalam wysyłkę
Za wysyłkę do chwili odebrania odpowiada sprzedający, więc kliknij w moje zakupy zwrot i wówczas sprzedajacy nie będzie mógł niczego od Ciebie żądać bo odstąpiłeś od umowy zakupu. Oczywiście jak się uprze to Ci nie wyśle nowego zakupu ale wówczas wystaw mu "odpowiedni" komentarz.
@Client:40825237 Kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy.
Jaki status na śledzeniu ma ta przesyłka? Tzn. - jaki jest powód braku doręczenia?