Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Korzystam z serwisu Allegro od wielu lat, natomiast po zmianach w wyszukiwarce w ostatnich miesiącach nie do się prawe z tego korzystać.
- Najpierw dodanie "domyślnego sortowania" wg. jakiegoś dziwnego algorytmu. Za każdym razem jak się zmieni parametry wyszukiwania, to trzeba zjechać na dół i wyłączyć "polecane" przewinąć do góry i dopiero posortować wg. potrzeb.
- Usunięte wyszukiwanie w treści oraz opcja "parametru z minusem" czyli wykluczania frazy. Naprawdę? Połowa sprzedających NIE uzupełnia dodatkowych pól, a w przypadku gdy się próbuje coś znaleźć po raz pierwszy jest to niewykonalne.
Czy również macie takie wrażenie? Ostatnio człowiek zaczyna korzystać z Google, żeby coś na Allegro znaleźć...
Sam jestem informatykiem, wiem jak działają mechanizmy wyszukiwania z jakim obciążeniem się wiążą. Ale tutaj najwyraźniej chodzi o kasę a nie o użyteczność dla klientów.
Wiele razy coś JEST oferowane w serwisie, ale nawet wpisując tytuł nie można tego znaleźć (tylko po bezpośrednim linku). Bo sprzedawca nie wykupił promocji?
Proszę o opinię innych kupujących.