Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W większości przypadków zwrot pieniędzy następuje w ciągu tygodnia od wypełnienia formularza.
@Client:42034439 podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. Sprawdzę, czy sprzedający zlecił go dla Ciebie w naszym systemie.
1dbebbf0-32ea-11ef-afb6-07b2dd1633aa
Formularz wypełniłam ale nie mam odpowiedzi .Trwa już to dużo dłużej niż tydzień.
Po zapytaniu odpisują że wniosek ponownie rozpatrują i proszą o cierpliwość
Cześć @Client:42034439. Widzę, że 31 lipca Twój wniosek Allegro Protect został skierowany do ponownego rozpatrzenia. Odpowiedź z decyzją powinnaś otrzymać maksymalnie do 7 sierpnia - proszę o jeszcze chwilę cierpliwości i przepraszam za utrudnienia.
Witam.
Do dnia dzisiejszego wniosek został nierozpatrzony.
@Client:124855736 Na koncie, z którego dzisiaj piszesz, nie ma żadnych danych. Jeśli to Twoje wcześniejsze konto: Client:42034439, zaloguj się na nie i potwierdź czy problem nadal występuje.
Tak.Problem nadal istnieje .Nie został rozwiązany .Nie mam swojego zakupionego towaru Nie mam zwrotu swoich pieniędzy.
@Client:42034439 Prośba o jak najszybszą decyzję w Twojej sprawie została dzisiaj ponownie przekazana odpowiednim osobom.