Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Złożyłem zamówienie na firmę lecz towaru nie otrzymałem a sprzedąjący upiera się że to wina przewoźnika i jak tylko się dowie co się stało to mnie poinformuje albo wyśle mi towar jeszcze raz. Czy muszę go odebrać?
@Kucharz1907 Masz w zamówieniach numer przesyłki ?, tam znajdziesz również jej historię .W transakcjach B2B sprzedawca odpowiada za przesyłkę do chwili jej wydania przewoźnikowi .
Chodzi o to czy mogę z niej zrezygnować bo nie dotarła na czas mimo że jest na fakturę.
@Kucharz1907 Co to znaczy, że nie dotarła na czas? Ile czasu minęło od wysłania i jaki przewoźnik?
@Kucharz1907 to nie ma znaczenia , jesteś przedsiębiorcą powinieneś się zapoznać z regulaminem przewoźnika przed zawarciem transakcji , tam wszystko pisze , powinieneś wkalkulować ryzyko .
Paczka miała być 4 lutego u mnie i w historii jest że oczekuje na nadanie więc napisałem żeby jej nie wysyłali a sprzedawca się upiera że wysłana i musze ją odebrać bo jest na fakturę.
@Kucharz1907 "w historii jest że oczekuje na nadanie więc napisałem żeby jej nie wysyłali a sprzedawca się upiera że wysłana" - czyli pewnie sprzedawca włożył do automatu paczkowego, a kurier jej jeszcze nie wyjął - bo Allegro tak bezsensownie "aktualizuje" statusy. Niech zgadnę: wybrałeś przewspaniałe Allegro Delivery?
Czyli dostawca nie ma odpowiedzialności bo ja chciałem fakturę na ten towar i muszę go odebrać to w jakim my kraju żyjemy a teraz ten towar jest mi nie potrzebny nie dotarł na czas "minęły święta taki przykład i przyślą Ci prezent i musisz go odebrać"
@Kucharz1907 ,,Paczka miała ,, .... nic nie miała , sprawdź w jakim czasie sprzedawca deklarował nadanie , jeśli się nie wywiązał z umowy Masz powód do jej unieważnienia , najlepiej zrób to przez dyskusję .
Będzie u Ciebie później niż wt. 4 lut Nowa data dostawy wkrótce.Nowa data dostawy wkrótce
Kiedy przesyłka będzie w drodze, poinformujemy Cię o nowej przewidywanej dacie dostawy.