Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamówiłam towar poprzez przesyłkę Smart do paczkomatu. Przez przypadek , wybrałam zły paczkomat , który był przypisany do konta.
Paczka wróci do nadawcy, został poinformowany o tym fakcie.
Powiedział że zwróci paczkę , nada ja kolejny raz już do dobrego paczkomatu tylko ja muszę to zmienić .
Moje pytanie: czy mogę ponownie wybrać inny paczkomat na koszt allegro Smart ? I jak to zrobić ?
Pozdrawiam , dziękuję .
Nie da się drugi raz wybrać wysyłki smart do zakończonej i zrealizowanej transakcji 🙂
Więc jak paczka wróci do nadawcy powinien zwrócić mi pieniądze ?
I później trzeba poprostu kolejny raz zamówić dany przedmiot?
Tylko wcześniej napisz do sprzedawcy ,że zamierzasz tak zrobić.Musi wystąpić do allegro o zwrot prowizji od sprzedaży.Potwierdź jego powód wystąpienia o zwrot.Gdy kasa wróci już na Twoje konto bankowe,dokonałbym ponownego zakupu.