Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W styczniu tego roku zamówiłam koszulkę Malumy od sprzedawcy Star ship pro. Pan zapewnił mnie , że jeśli koszulka będzie za mała, bądź po prostu się nie spodoba, będzie można ją odesłać bardzo gładko i sprawnie. Jak się okazało odsyłka była do CHIN. Koszulka przyszła za mała, niezgodna z opisem rozmiarów podanych w opisie i była szorstka jak cerata oraz niewyraźne nadruki. Niestety odsyłka do Chin byłaby droższa niż sama cena koszulki. Napisałam więc komentarz negatywny, zgodny z tym co dostałam. Sprzedawca odezwał się , abym natychmiast usunęła ten komentarz, jednakże nie odpisałam. W kwietniu odezwał się do mnie , że jeśli usunę komentarz odeśle mi połowę kwoty za te koszulkę 40 złotych. Tak jakby łapówka, aby dalej mógł sprzedawać ten swój szajs innym. Co Waszym zdaniem Dalej zrobić? Czy powinnam to zgłosić do administracji? Jeśli tak, jak się z nimi skontaktować?
@Client:104908684 daj se spokój nic to nie da nawet jak zablokują mu konto to założy kolejnego dnia 3 nowe bo to chińczyk
Poinformój go, że usuniesz komentarz jak zwróci Tobie całość wpłaconych pieniędzy.
Olać lub reklamować niezgodność z opisem i zgodnie z prawem żądać przy tym odbioru przez sprzedawcę do reklamacji. W ofercie był zwrot czy nie? Chińczyki czasem sami nie wiedzą co zaznaczają...
Składasz reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową - wtedy sprzedawca musi odebrać towar samodzielnie, na własny koszt.
@Client:104908684 nie kupować z Chin