anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Z jakiego powodu nie mogę kupić przedmiotu?

Magda42076883
#8 Zapaleniec#

Od wczoraj usiłuję zakupić dwie pozycje i cały czas czy na aplikacji czy na stronie pojawia się komunikat "Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa." O co chodzi? Co takiego się zmieniło lub co robię źle - generalnie wszystko robię tak jak do tej pory tylko teraz to nie działa. A bardzo zależy mi na szybkim zakupie wybranych przeze mnie przedmiotów. Z góry dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Magda42076883 Czy możesz pokazać mi cały zrzut swojego ekranu z tym komunikatem? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Magda42076883
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20230218_141938_Allegro.jpg

 To screen z aplikacji.

Od wczoraj cały czas 😪

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Magda42076883 Dziękuję, mam jeszcze jedno pytanie, korzystasz z aplikacji (jeśli tak, to jakiej dokładnie), czy wersji mobilnej strony? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Magda42076883
#8 Zapaleniec#

Nie, mam pobraną aplikację i kupiłam przez nią masę różnych rzeczy i nigdy nie miałam z nią kłopotów. Od ostatniego zakupu (chyba sprzed 2 tygodni) niczego nie zmieniałam, ani telefonu, ani też nie odinstalowywałam jej, no po prostu nic. Po wczorajszych kilku, albo i kilkunastu próbach, zalogowałam się na stronie allegro na laptopie, a tam sytuacja się powtórzyła. Allegro później pisze wiadomości e-mail żebym nie zapominała o przedmiotach w koszyku, a ja nie mogę ich kupić mimo że bardzo chcę.

oznacz moderatorów

Magda42076883
#8 Zapaleniec#

A aplikacja nazywa się Allegro, nie wiem jak inaczej mogłabym sprawdzić jaka to aplikacja.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Magda42076883 Spróbuj proszę wejść do sklepu Google Play i pobierz najnowsze aktualizacje. Jeśli nie będzie to możliwe odinstaluj ją całkowicie, a potem zainstaluj ponownie i daj proszę znać, czy to pomogło. Jeśli nie, będziemy to sprawdzać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Magda42076883
#8 Zapaleniec#

Odinstalowałam i zainstalowałam aplikację ponownie.

Niestety nadal przy próbie kupienia wybranego produktu pojawią się taki sam komunikat. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Magda42076883 W takim razie poprosiłam już nasz zespół techniczny o sprawdzenie tej sytuacji. Jak tylko otrzymam wieści w Twojej sprawie, wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Magda42076883
#8 Zapaleniec#

To czekam w takim razie i już dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Magda42076883 dostałaś od nas wiadomość mailową, bo potrzebujemy nieco więcej informacji o tym problemie, dlatego sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów