anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za duzo zaplacilam

MAMY ROZWIĄZANIE!
veran7266
#7 Wielbiciel#

Nie rozumiem dlaczego pobrano mi z konta 36,50 Euro, (mieszkam w Luxemburgu)

kiedy zakupiony przeze mnie Towar

kosztowal niecale 56 Zlotych!

poza tym towaru jeszcze nie otrzymalam

Dziekje za wyjasnienie

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
pinsplash
#21 Demiurg#

@veran7266 Wejdź w swoje konto na Allegro i zobacz koszty. Czy przypadkiem nie waży tutaj koszt wysyłki?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Xard86
#10 Popularyzator#

Przewalutowanie z EUR na PLN? Niektóre banki potrafią walnąć solidną prowizję za taką operację.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@veran7266 Abym mogła to sprawdzić, poproszę o numer lub link do oferty, której dotyczy sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
veran7266
#7 Wielbiciel#

Nr a9681283-6451-11ea-92f7-51df9ca8bae1

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@veran7266 Kwota jest zupełnie prawidłowa, ponieważ w tej transakcji zakupiłaś jeszcze jeden przedmiot od innego sprzedającego. Nie jest on widoczny w zakładce Kupione, ponieważ usunęłaś go z tej listy. 

W sprawie obu towarów, polecam kontakt bezpośrednio ze Sprzedającymi. W jednej ofercie wybrałaś przesyłkę zagraniczną do Luksemburga, nie krajową, której Sprzedający w ogóle nie wycenił. Natomiast dłuższa realizacja drugiej oferty może być spowodowana przesyłką zagraniczną oraz aktualną sytuacją epidemiologiczną, więc najlepiej będzie jeśli tę sytuację również wyjaśnisz ze Sprzedającym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
veran7266
#7 Wielbiciel#

W takim razie bardzo dziekuje za wyjasnie. 

A ze wiadomym jest ze sytuacja na granicy nie jest latwa, ubieram sie w cierpliwosc. 

Z pozdrowieniami

oznacz moderatorów
veran7266
#7 Wielbiciel#

Pierwsza przesylka , sprzedajacy sie ze mna skontaktowal. 

Natomiast jezeli chodzi o drugi produkt, ktory niechcacy w jakis sposob usunelam z listy zakupow,nie wiem jak mam znalezc sprzedawce. 

Za pomoc z gory dziekuje

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@veran7266 Przywróciłam ten produkt do listy Twoich zakupów, więc jest on już widoczny w zakładce Kupione

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów