Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy szanowne allegro raczy odpowiedzieć na moje pytanie na jak długo zablokowaliście mi konto, piszę już klilka razy i nic cisza?
@Tel511665692 Musisz kontaktować się z działem bezpieczeństwa, tu nie znamy odpowiedzi,🤗
Proszę o link do działu bezpieczeństwa
Dziękuję
W obsłudze klienta jeśli chodzi o odpowiedzi na pytania obowiązuje hierarchia , w pierwszej kolejności odpowiedzi udzielane są klientom z wykupionym pakietem smart , drugimi w kolejności są laureaci programu SS , dalej to przeciętniachy , a na końcu jak Ty z blokadami konta , jak obsłużą wszystkich wymienionych wcześniej ,wypiją wszystkie kawy i herbaty i z nudów na pół godziny przed fajrantem może któryś z wszechmocnych zerknie na wiadomość dotyczącą blokady konta co nie jest jednoznaczne z pozytywnym zakończeniem dla użytkownika zablokowanego .
Nie jest to prawda, zgłoszenia są obsługiwane w kolejności od najstarszych
@Agent555 znowu napiszesz ,że Cię nie lubię , ale mimo tego napisz proszę dlaczego na odpowiedź z supportu czekałem nie całą godzinkę ,a autor wątku nie ma odpowiedzi pomimo przesłania kilku zapytań ?
@mdrogeria nie znam odpowiedzi na to pytanie, być może dział bezpieczeństwa odpisze za kilka dni.
Myślę że każdy użytkownik jest traktowany tak samo i autor wątku otrzyma jednak odpowiedż dlaczego ma zablokowane konto
Dział bezpieczeństwa nie potrafi mi odpisać od tygodnia. Kilka razy kontaktowałem się z konsultantem na czasie który informował mnie że nada mojej sprawie priorytet. Zamówiłem rozmowę telefoniczną na poniedziałek- nikt nie zadzwonił. Czy poziom neutralny jest podstawą do wprowadzenia ograniczeń na koncie? Dlaczego dostaję minusowe punkty za " szybką wysyłkę" jak mam ustawiony czas wysyłki 2 dni a paczki wysyłam przed czasem. System naliczania punktów jest bardzo niekorzystny dla sprzedającego. Rozumiem że on zlicza z całego miesiąca co ma się nijak do aktualnego poziomu obsługi. Czy poziom Neutralny jest podstawą do nałożenia ograniczeń na koncie? A jeszcze jedno. Dużo minusowych punktów jest za spadek poleceń od kupujących w stosunku do poprzedniego miesiąca co też uważam za absurd bo jak jest mniej zamówien to jest mniej poleceń.