anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zablokowane konto

Tel511665692
#8 Zapaleniec#

Witam, czy szanowne allegro raczy odpowiedzieć na moje pytanie na jak długo zablokowaliście mi konto, piszę już klilka razy i nic cisza?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

@Tel511665692 Musisz kontaktować się z działem bezpieczeństwa, tu nie znamy odpowiedzi,🤗

oznacz moderatorów

Tel511665692
#8 Zapaleniec#

Proszę o link do działu bezpieczeństwa

oznacz moderatorów

Tel511665692
#8 Zapaleniec#

Dziękuję

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

W obsłudze klienta jeśli chodzi o odpowiedzi na pytania obowiązuje hierarchia , w pierwszej kolejności odpowiedzi udzielane są klientom z wykupionym pakietem smart , drugimi w kolejności są laureaci programu SS , dalej to przeciętniachy , a na końcu jak Ty z blokadami konta , jak obsłużą wszystkich wymienionych wcześniej  ,wypiją wszystkie kawy i herbaty i z nudów na pół godziny przed fajrantem może któryś z wszechmocnych zerknie na wiadomość dotyczącą blokady konta co nie jest jednoznaczne z pozytywnym zakończeniem dla użytkownika zablokowanego .

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Nie jest to prawda, zgłoszenia są obsługiwane w kolejności od najstarszych 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Agent555 znowu napiszesz ,że Cię nie lubię , ale mimo tego napisz proszę dlaczego na odpowiedź z supportu czekałem nie całą godzinkę  ,a autor wątku nie ma odpowiedzi pomimo przesłania kilku zapytań ?

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@mdrogeria  nie znam odpowiedzi na to pytanie, być może dział bezpieczeństwa odpisze za kilka dni.  

Myślę że każdy użytkownik jest traktowany tak samo i autor wątku otrzyma jednak  odpowiedż dlaczego ma zablokowane konto 

 

oznacz moderatorów

MULTI-FARM
#9 Pomysłodawca#

Dział bezpieczeństwa nie potrafi mi odpisać od tygodnia. Kilka razy kontaktowałem się z konsultantem na czasie który informował mnie że nada mojej sprawie priorytet. Zamówiłem rozmowę telefoniczną na poniedziałek- nikt nie zadzwonił.  Czy poziom neutralny jest podstawą do wprowadzenia ograniczeń na koncie? Dlaczego dostaję minusowe punkty za " szybką wysyłkę" jak mam ustawiony czas wysyłki 2 dni a paczki wysyłam przed czasem. System naliczania punktów jest bardzo niekorzystny dla sprzedającego. Rozumiem że on zlicza z całego miesiąca co ma się nijak do  aktualnego poziomu obsługi. Czy poziom Neutralny jest podstawą do nałożenia ograniczeń na koncie? A jeszcze jedno. Dużo minusowych punktów jest za spadek poleceń od kupujących w stosunku do poprzedniego miesiąca co też uważam za absurd bo jak jest mniej zamówien to jest mniej poleceń.

oznacz moderatorów