anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginęła paczka inpost

bugag
#7 Wielbiciel#

Włożyłam paczkę do paczkomatu i zaginęła InPost odrzucił reklamację i odwołanie Allegro też umywa ręce co robić?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Client:128117527
#8 Zapaleniec#

A  prywatny sprzedający?

oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

Nie wiem pytałam ale brak odpowiedzi.

oznacz moderatorów

Czah-nik
#12 Orędownik#

Czego nie wiesz? Czy jesteś firmą, czy prywatną osobą? Skoro tego nie wiesz to jesteś pewna, że paczkę nadałaś? 

oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

Nie wiem czy sprzedawca odda pieniądze bo nie odpowiedział.

oznacz moderatorów

Czah-nik
#12 Orędownik#

Skoro inpost mówi, że paczki nie nadałaś to paczki nie nadałaś. Maja monitoring na paczkomatach. Z jakiej racji ma oddać, skoro (domyślam się) zleciłaś zwrot bez oddania towaru? 

oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

Nienormalny jesteś.

oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

To oni kłamią nie ja.

oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

Wrobić jest łatwo kogoś zwłaszcza w naszym kraju Polsce.

oznacz moderatorów

Czah-nik
#12 Orędownik#

Następnym razem przy próbie wymuszenia pieniędzy za zwrot radzę wsadzić chociaż pusty karton, wtedy Inpost nie będzie od razu wiedział, że nic nie zostało wsadzone do paczkomatu. A tak to mogiła, próba oszustwa wyszła na jaw. 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@bugag A masz potwierdzenie nadania, numer przesyłki? Czy na pewno była nadana prawidłowo? Jakie statusy się wyświetlają? Co było w odpowiedzi na reklamację? 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

Mam numer nadania włożyłam paczkę do paczkomatu status paczka nadana w paczkomacie  InPost twierdzi że źle nadana paczka.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bugag przykro mi, ale przewoźnik odrzucił reklamację, ponieważ przesyłka nie została umieszczona fizycznie w Paczkomacie. Poproś proszę o pomoc pracownika Allegro w prowadzonej dyskusji i poczekaj proszę na wiadomość.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

Została nadana proszę mi nie wmawiać kłamstwa.

oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

Czekam od 13 września długo.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@bugag 

Zasadnicze pytanie. Reklamację złożyłeś w terminie?
Reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki składa się nie wcześniej niż następnego dnia po upływie 30 dni od dnia następnego po dniu nadania (lepiej zgłosić dzień później niż dzień wcześniej). Reklamacja złożona wcześniej może być odrzucona.

oznacz moderatorów

bugag
#7 Wielbiciel#

W terminie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@bugag a podaj numer paczki i datę złożenia reklamacji ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów