Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich serdecznie i proszę o pomoc lub chociaż rade.Sprawa dotyczy przesyłki z wygranej przeze mnie aukcji z 4kwie2020.Sprzedający wysłał ją kurierem InPost 7kwie2020.Tutaj dodam że sprzedający jest bardzo pomocny,odpisuje na wszystkie wiadomości i również stara się rozwiązać tą sytację.10kwie2020 poprosiłem go o nr do śledzenia przesyłki,który otrzymałem jak również screen shota z potwierdzeniem nadania(jest tam mój email i nr tel oraz nr paczkomatu nadawczego i nr paczki).11kwie2020 sprawdziłem na stronie InPostu że paczka została przez nich odebrana i przekazana do oddziału dnia 8kwie2020.Dałem o tym znać nadawcy,odpisał że InPost informował go że paczka zostanie dostarczona w 1-2 dni.Zadzwoniłem więc na infollinie gdzie automat poinformował mnie że 8kwie2020 odebrali paczkę i w ciągu 1-2 dni ją otrzymam a jak pisałem był już 11kwie2020.Dlatego poświęciłem trochę czasu i dodzwoniłem się do konsultantki InPostu.Dowiedziałem się od niej że paczka znajduje się w oddziale w Kielcach (prawie na miejscu) i ktoś z tego oddziału do mnie zadzwoni w tej sprawie.16kwie2020 nadal nie miałem przesyłki ani żadnego tel czy maila od Inpostu,zadzwoniłem wiec jeszcze raz,rozmowa zakończyła się identycznie plus zostałem zapytany o zawartość paczki.Dostałem również wiadomość od nadawcy że napisali do niego z InPostu że "chyba zgubili list przewozowy" i że wiedzą do kogo wysłać ale nie wiedzą jaką paczkę.Opisał więc im paczkę oraz jej zawartość.Do dzisiaj 21kwie2020 nie otrzymałem przesyłki ani żadnego tel czy maila od InPostu.Co robić?
@Client:61832260 Ciebie nie za bardzo obchodzą perypetie InPostu. To problem sprzedawcy i to on składa reklamację. Ty możesz odstąpić od umowy i domagać się zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy to ostateczność.Wartość paczki dużo przekracza cenę za którą ją wylicytowałem,ale dziękuję za odpowiedź.
@Client:61832260 Jeżeli Ci zależy na tym konkretnie towarze, to czekaj, sprawa raczej się wyjaśni i paczka się znajdzie. Ostatnio InPost gubi paczki, sporo tutaj wątków na ten temat. Jeżeli jednak możesz kupić to samo gdzie indziej, wyślij sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy ze względu na przekroczony termin realizacji - wtedy będzie Ci musiał zwrócić całą wpłatę niezwłocznie.
Chodzi mi właśnie o ten konkretny towar,raczej nigdzie już tego nie dostanę a napewno nie w tych pieniądzach.Dziękuję za odpowiedź.
Mam niestety ten sam problem tyle źe już z dwiema przesyłkami jedna jedną została wysłana 09.04 i do tej pory nie ma utknęła na początkowym etapie druga wysłana 5 dni temu to samo. Infolinia nic nie robi tylko naciąga na koszty bo nic nie powiedzą oprócz nie wiem