anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginiona paczka

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:94372143
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie, odebralam 1 paczke z paczkomatu, a okazalo sie, ze sa 2. Niestety juz 2 raz po wprowadzeniu kodu - skrytka sie nie otworzyla. 2 paczka do mnie juz nie trafila. Inpost nie uznaje reklamacji. Co robic? Nie moga tego na kamerach sprawdzic?Ehh

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94372143 Co masz na myśli, przez "InPost nie uznaje reklamacji"? Składałaś już taką? W takiej sytuacji sugerowałabym kontakt z ich infolinią. Czy już to zrobiłaś? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:94372143
#7 Wielbiciel#

Kontaktowalam sie z nimi przez infolinie i dostalam odpowiedz, ze nie uznaja reklamacji

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:94372143  Może napisz po prostu czy otrzymałeś to co zamówiłeś?  Powinny być dwie paczki czy jedna?

Możliwe że ta druga paczka była nie twoja.

Jeżeli ta druga paczka była jednak  twoja to wróci ona do sprzedającego.  Pisz do sprzedawcy,  może wyśle on ponownie.

oznacz moderatorów
Client:94372143
#7 Wielbiciel#

Dzieki, wlasnie napisalam do sprzedajacego. Moze faktycznie trafi do noch spowrotem.

oznacz moderatorów
Client:94372143
#7 Wielbiciel#

W jednej skrytce powinny byc 2 paczki. Byc moze jedna przeoczylam. Ale gdzie jest 2 paczka...

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94372143 Taka przesyłka po podjęciu przez kuriera wróci do magazynu skąd zostanie zlecony jej zwrot do nadawcy.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:94372143
#7 Wielbiciel#

Mam nadzieje, choc to trwa juz miesiac.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94372143 Rozumiem, w takim razie proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca będzie miał możliwość podjęcia kontaktu z przewoźnikiem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów