anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginiony zwrot In Post

goosska
#2 Obserwator#

Witajcie, umieściłam zwrot w paczkomacie i niestety nic się nie "zadziało", tzn. tak jakbym nie umieśiła. Jest tylko info że zwrot jest zgłoszony i mam 3 dni na wysłanie. Dziwne, bo parę sekund wcześniej umieszczałam inny zwrot i on już dotarł do sprzedawcy... napisałam juz do Allegro, ale nie wiem czy nie powinnam do In postu. Ktoś miał już podobną sytuację?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@goosska system nie odnotował nadania , tylko kontakt przez infolinię Inpost ..... i w miarę szybko .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dzwoń: 722 444 000 lub 746 600 000.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@goosska a kliknęłaś po zamknięciu skrytki, paczka umieszczona w skrytce a potem koniec ? bo jak nie to ktoś mógł po Tobie otworzyć i wyjąć, swoją drogą fajny patent, można stać pod paczkomatem i czekać jak ktoś nie zatwierdzi i se wyciągać zwroty @InPost 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@goosska 

Dzień dobry,

w celu weryfikacji zgłoszenia proszę o kontakt z naszym BOK (za pośrednictwem Infolinii lub na czacie).

Proszę przygotować następujące dane:
- nr zwrotu;
- lokalizacja Paczkomatu nadawczego,
- data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona Paczkomatu, górna/dolna część Paczkomatu),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana, czy oderwano etykietę pierwotną i umieszczono kod zwrotu?);
- numer telefonu oraz adres mailowy do kontaktu. 

Uprzejmie informuję, że kontakt z Infolinią jest możliwy pod poniższymi numerami telefonu:

722 444 000
746 600 000.

Dostępność Infolinii
poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00
sobota 8:00 - 20:00
niedziela 8:00 - 18:00
święta 8:00 - 16:00

Drugim zalecanym w tej sytuacji sposobem kontaktu jest podjęcie rozmowy z naszym botem na czacie i skierowanie prośby o rozmowę z konsultantem poprzez:

- stronę https://inpost.pl/kontakt
- lub w aplikacji mobilnej InPost Mobile.

Konsultanci odpowiadają na rozmowy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, a w soboty, niedziele oraz święta w godzinach 9-15.


W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności. 

oznacz moderatorów