Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, umieściłam zwrot w paczkomacie i niestety nic się nie "zadziało", tzn. tak jakbym nie umieśiła. Jest tylko info że zwrot jest zgłoszony i mam 3 dni na wysłanie. Dziwne, bo parę sekund wcześniej umieszczałam inny zwrot i on już dotarł do sprzedawcy... napisałam juz do Allegro, ale nie wiem czy nie powinnam do In postu. Ktoś miał już podobną sytuację?
@goosska system nie odnotował nadania , tylko kontakt przez infolinię Inpost ..... i w miarę szybko .
Dzwoń: 722 444 000 lub 746 600 000.
@goosska
Dzień dobry,
w celu weryfikacji zgłoszenia proszę o kontakt z naszym BOK (za pośrednictwem Infolinii lub na czacie).
Proszę przygotować następujące dane:
- nr zwrotu;
- lokalizacja Paczkomatu nadawczego,
- data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona Paczkomatu, górna/dolna część Paczkomatu),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana, czy oderwano etykietę pierwotną i umieszczono kod zwrotu?);
- numer telefonu oraz adres mailowy do kontaktu.
Uprzejmie informuję, że kontakt z Infolinią jest możliwy pod poniższymi numerami telefonu:
722 444 000
746 600 000.
Dostępność Infolinii
poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00
sobota 8:00 - 20:00
niedziela 8:00 - 18:00
święta 8:00 - 16:00
Drugim zalecanym w tej sytuacji sposobem kontaktu jest podjęcie rozmowy z naszym botem na czacie i skierowanie prośby o rozmowę z konsultantem poprzez:
- stronę https://inpost.pl/kontakt
- lub w aplikacji mobilnej InPost Mobile.
Konsultanci odpowiadają na rozmowy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, a w soboty, niedziele oraz święta w godzinach 9-15.
W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.