Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka przyszła uszkodzona i odesłałem ją zgodnie z regulaminem Pocztą Polską, paczka została zagubiona i nie dostałem zwrotu od sprzedającego, zgłosiłem zagubienie paczki do poczty polskiej a oni twierdzą że reklamacja przysługuje firmie allegro a nie mi, straciłem pieniądze i nie wiem jak je odzyskać
@frankowski1982 to jest problem sprzedawcy , nadałeś paczkę czyli dopełniłeś swojego Ustawowego obowiązku , Masz w zakładce skuteczne narzędzie pod przyciskiem ,, zgłoś problem z zakupem ,, skorzystaj z niego i opisz sytuację .
A jaki problem ma w tej sprawie sprzedawca?
Jaki produkt otrzymał w odesłanym zwrocie?
Na odczepnego - może zwrócić koszt przesyłki do kupującego, nie może zwrócić ceny za towar, bo go nie otrzymał.
Paczki zazwyczaj są ubezpieczone. W przypadku PP szkodę z ubezpieczenia zgłasza się bezpośrednio do ubezpieczyciela, PP w tym nie pośredniczy.
Napisz na pocztex@agroubezpieczenia.pl powinni cię pokierować, co zrobić.