Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam pralkę z dostawą kurierską i niestety nie mogę śledzić przesyłki. Po raz pierwszy się to zdarzyło, a jest to dla mnie bardzo stresujące. Co może być przyczyną? Czy mogę coś z tym zrobić ?
A pytałeś sprzedającego?
Tak. Na razie bez odpowiedzi.
Aż mi się przypomniał jeden klient (jeszcze z czasów jak w ISP robiłem). Dzwoni gość i zgłasza awarię neta. Po szybkim sprawdzeniu, mówię gościowi, że przyjąłem zgłoszenie i technik jeszcze dzisiaj podjedzie. Nie mija nawet 5 minut i ten sam gość, dzwoni ponownie z awanturą, używając przy tym słów niecenzurowanych, dlaczego jeszcze nikogo u niego nie ma.
@konto zamknięte czy chodzi o zamówienie nr 1311e050-fb1f-11ed-ae6b-6f2703f6ed9e?
W systemie również nie widzę informacji na temat tej przesyłki, jednak do zakupu doszło dzisiaj (30 minut temu), więc najprawdopodobniej sprzedający jeszcze jej nie nadał i dlatego nie mamy tej informacji. W tej sytuacji poczekaj proszę na odpowiedź sprzedającego 🙂
Co za leniwy sprzedawca po 30 minutach od zakupu nie wprowadził jeszcze numeru przesyłki. @la_nika może wypadało by chociaż zablokować konto tego sprzedawcy, żeby inni klienci nie dali się ....
30 minut...... serio??? przecież ten nieborak, Twój sprzedawca jest już w domu.
Nie można poczekac do jutra? A i tak kto wie czy nie ma czasu na wysyłkę 7 dni Sprawdzałaś przed zakupem?
Z tego co widzę, to możesz zrobić - poczekaj...