Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Jakie opcje przysługują w przypadku otrzymania towaru wadliwego, niezgodnego z opisem, lub nieotrzymania go w ogóle, gdy dokonało się zakupu na firmę?
Czy przysługuje wtedy prawo do skorzystania z możliwości zwrotu za pośrednictwem Allegro Protect, w razie nieotrzymania towaru, lub otrzymania towar niezgodnego z opisem, oraz gdy sprzedawca nie chciałby dokonać zwrotu?
1 tak otwierasz dyskusje po 14dniach pojawi się opcja wypelnienia wniosku o ap
2 nie masz obowiązek zlożyć wpierw reklamację, dyskusje też zakładasz
3 tak po zalożeniu dyskusji
Jak otrzymasz zwrot z ap a mialbyś towar u siebie to masz go zwrocić
Dzięki za odpowiedź. Czyli również w razie towaru wadliwego, gdy sprzedawca powie że nie uznaje reklamacji, i nie będzie chciał zwrócić towaru to nadal moge wystąpić do AP, zgadza się?
@marcin61233 i tak i nie, allegro nie może podważać decyzji reklamacyjnej sprzedawcy chyba że ten powołuje sie na niewłaściwe paragrafy / stare akty prawne przed zmianami etc wszystko zależy od tego co będzie przedmiotem reklamacji z jakiego powodu i jakiego rodzaju reklamację złożysz np zakładamy że dostajesz towar niedzialający to możesz 2 rodzaje reklamacji złożyć 1 za niezgodność towaru z umową że nie działa wtedy odstąpienie z art 27 uk ale paczka nie może nosić śladów uszkodzeń, lub 2 reklamacja z art 48 gdzie chcesz towar ale sprawny tj sprzedawca podejmuje decyzje czy naprawia wymienia oddaje kasę a ty jeśli w ciągu 2 lat od zakupu wada się powtórzy to mozesz wtedy wystąpić o rabat transakcyjny lub odstąpić od umowy
Bezproblemowo ap wyplacają w przypadkach jak zalożyłeś dyskusję i niedostaniesz towaru wcale oraz dostaniesz towar niezgodny z umową oczywisty przypadek dostałeś towarx a zamawiałeś y