Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Dokonałem zakupu przedmiotu, wybrałem raty 0% jako formę płatności. Przedmiot do mnie dotarł, natomiast na karcie zakupu widnieje dalej jako przesyłka w przygotowaniu. Nie widzę żadnych danych do spłaty rat a minęło już kilka tygodni. Czy to prezent od Mikołaja czy wcale nie ?
@zemli podaj nam proszę numer tego zamówienia.
@zemli dziękuję. Po naszej stronie wszystko z tą płatnością jest w porządku, ale z uwagi na to, że raty są umową zawartą z bankiem, musisz skontaktować się z nimi w sprawie: Santander Consumer Bank tel. 195 00 (Pon. - Pt. 8.00 – 19.00).
To dziwne. Czy nie powinienem z automatu dostać umowy na maila ?
@zemli powinieneś, więc sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową, szczególnie foldery typu spam, powiadomienia lub inne, a jeśli tam jej nie znajdziesz, tym bardziej zwróć się proszę do banku.
Bank powinien wysłać Ci umowę w zależności jak to tech, możliwe, masz we wniosku do banku podanego maila wówczas umowa powinna być na mailu, może trafiła do spamu.
A to ciekawe. czyżby sprzedajacy nie dostał środków?