anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup na raty - podpisana umowa, ale brak potwierdzenia zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:50623671
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. 
Kupiłem przedmiot na raty z oficjalnego sklepu allegro poprzez PayU. Podpisałem umowę kredytową, wpłaciłem 1 zł tytułem weryfikacji itd. 

Po chwili otrzymałem wiadomość z banku, że umowa została zamknięta (czyt. anulowana) z powodu braku potwierdzenia zamówienia. 

próbowałem parokrotnie w różnych sklepach na allegro kupić ten sam przedmiot, ale finał był taki sam jak powyżej. Oferta jest ciągle dostępna , cena taka sama itd. 

proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50623671 Cześć, listę płatności ratalnych znajdziesz tutaj; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/raty. Znajdziesz tam też szczegóły statusu.  

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
Client:50623671
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Jednak sprawa nie jest rozwiązana. 

w tej zakładce mam 3 zakupy na raty, wszystkie nieudane…

oznacz moderatorów
Client:50623671
#7 Wielbiciel#

Komunikat z banku brzmi następująco: 

Zamówienie nie zostało potwierdzone co uniemożliwiło nam wykonanie Dyspozycji zapłaty. W związku z powyższym Twoja umowa nr …….. (usunięto) została zamknięta.”.

I tak się dzieje za każdym razem przy zakupie na raty przez PayU.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50623671 W takim razie skontaktuj się z bankiem/pożyczkodawcą — nie mamy wpływu na Twoje decyzje kredytowe. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
Client:50623671
#7 Wielbiciel#

Kontaktowałem się i powiedziano mi, że PayU nie potwierdziło dostępności produktu. 

natomiast to nie jest możliwe , bo zakupu dokonywałem w dużych sklepach i nawet u Was w oficjalnym sklepie Allegro, X-Kom itd. Te przedmioty nadal są dostępne w tej samej cenie na tych aukcjach…

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50623671 Problem już nie powinien występować, spróbuj ponownie. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów