anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup nie opłacony

Client:40310973
#7 Wielbiciel#

Witam dzisiaj zamówiłam i opłaciłam parę rzeczy ale niestety pieniążki z konta pobrało a przy zakupach pisze ze nie są opłacone co w takim razie dalej 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Najlepiej anulować płatność i ponowić, jedna z tych płatności wróci w ciągu kilku dni.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40310973 napisz proszę jakiego konta to dotyczy? Na koncie z którego piszesz ostatnie zamówienie zostało złożone 14.04.  Czy możesz podać numer zamówienia? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:40310973
#7 Wielbiciel#

Client:40310973 tylko  ze ja anulowałam te zakupy jak wyżej mi doradzono

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40310973 na tym koncie ostatni zakup jest z kwietnia, a gdyby płatność została anulowana to widziałabym to w systemie. Czy możesz podesłać zrzut ekranu z zakładki Moje zakupy z tym zamówieniem? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów