Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
31 maja zrobiłem zakup u jednego sprzedającego płacąc od razu, 1 czerwca pojawiła się informacja że przesyłka została nadana do paczkomatu i miała dojść najpóźniej 4 czerwca, ale nie doszła więc napisałem sprzedającego na co odpowiedział automat, do dziś status przesyłki jest taki samo, a konto sprzedającego zostało zawieszone, nie wiem czy mam czekać dalej czy próbować jakoś to anulować i odzyskać pieniądze, czy miał ktoś taką sytuację?
Otwórz dyskusję przez formularz allegro z tym sprzedawcą będzie musiał w ciągu 24 h dać odpowiedź ,jeśli to nie rozwiąże problemu będziesz mógł skorzystać z POK i odzyskać swoje pieniądze.
@GrinTi5 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się w niej dostawy towaru lub zwrotu wpłaty, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Zawieszenie konta nie zwalnia z obowiązku finalizacji transakcji. Jeżeli Dyskusja nie rozwiąże problemu, zamknij ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia